کد خبر: 1173863
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
مدیر حوزه طرح‌های ساخت و توسعه زیربناهای استان کردستان گفت: پروژه راه‌آهن همدان ـ سنندج ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه تمام کارگاه‌ها فعال است و امیدواریم پاییز امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، عرفان مرادی مدیر حوزه طرح‌های ساخت و توسعه زیربناهای استان کردستان تشریح آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن همدان ـ سنندج پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر ریل‌گذاری پروژه به صورت کامل به اتمام رسیده و مشغول عملیات راه‌اندازی ریل، تنظیم ریل و جوشکاری هستیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی ایستگاه سنندج هم ۹۸ درصد است، افزود: ایستگاه‌های قروه و دهگلان پیشرفت فیزیکی ۱۶ تا ۱۸ درصد دارند، اما برای بهره‌برداری پروژه مانعی نخواهد بود.

مرادی پیشرفت فیزیکی کل پروژه را ۹۲ درصد اعلام و عنوان کرد: برای این پروژه، دولت ۷۵۰ میلیارد تومان به مشاوران و پیمانکاران بدهی دارد که با توجه رایزنی‌های صورت گرفته، ۳۵۰ میلیارد تومان از آن ابلاغ شده و در صورت پرداخت بخشی از این مطالبات پرداخت خواهد شد.

مدیر حوزه طرح‌های ساخت و توسعه زیربناهای استان کردستان با عنوان اینکه پروژه در حال حاضر کاملا فعال و کار در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد، پاییز امسال این پروژه بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از محل سفر ریاست جمهوری که ۱۲۰۰ میلیارد تومان به این پروژه مصوب شد تاکنون ۸۵۲ میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار