کد خبر: 1173554
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
به دنبال تصویب قانون "لغو برهان معقولیت" در کنست رژیم صهیونیستی منابع خبری از تصمیم اتحادیه پزشکان این رژیم برای اعتصاب ۲۴ ساعت طی فردا سه‌شنبه خبر دادند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که اتحادیه پزشکان این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به اعتصاب به مدت ۲۴ ساعت طی فردا سه‌شنبه گرفته است.

برپایه این گزارش، این تصمیم در اعتراض به تصویب قانون لغو برهان معقولیت در جلسه امروز دوشنبه پارلمان رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.

پیش از این نیز اتحادیه کارگری رژیم صهیونیستی در اعتراض به تصویب این قانون اعلام اعتصاب فراگیر کرده بود.

کنست رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه بخش پیش نویس قانون «لغو برهان معقولیت» را در چارچوب لایحه تغییرات قضایی بررسی و تصویب کرد.

پارلمان رژیم صهیونیستی امروز در طول جلسه طولانی خود با اعتراض و فریادهای نمایندگان موافق و مخالف با این پیش نویس، به تشنج کشیده شد.

کابینه بنیامین نتانیاهو با تصویب قانون «لغو برهان معقولیت» به دنبال آن بود که جلوی نظر دیوان عالی رژیم صهیونیستی را درباره مصوبات و انتصابات خود بگیرد و در نهایت این قانون را در کنست به تصویب رساند. این قانون جلوی دیوان عالی این رژیم برای لغو تصمیمات یا انتصابات کابینه را که آن را «فاقد معقولیت» می‌داند، خواهد گرفت.

تصویب این قانون درحالی صورت گرفته است که معترضان به لایحه تغییرات قضایی در خیابان‌های اطراف کنست درحال تظاهرات هستند.

منابع خبری گزارش دادند که در پی تصویب این پیش نویس، بورس رژیم صهیونیستی به شدت سقوط کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار