کد خبر: 1173449
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
وزارت اطلاعات امروز از بازداشت اعضای شبکه گسترده تروریستی _ صهیونیستی که قصد داشتند در آستانه محرم دست به اقدامات متعدد خرابکارانه از جمله انفجار در محل مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بزنند، خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، وزارت اطلاعات امروز از بازداشت اعضای شبکه گسترده تروریستی _ صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب خبر داد، تروریست های دستگیر شده قصد داشتند در آستانه محرم دست به اقدامات متعدد خرابکارانه از جمله انفجار در محل مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بزنند.

تجهیرات کشف شده از اعضای شبکه گسترده تروریستی _ صهیونیستی بسیار گسترده است که در ادامه تصاویری جدید از تجهیزاتی که از یکی از اعضای این تیم کشف شده، آمده است:

 

 

براساس اعلام وزارت اطلاعات سرشبکه های افراد دستگیر شده در دانمارک و هلند اقامت دارند. تروریست های دستگیر شده  قصد داشتند در آستانه محرم دست به اقدامات متعدد خرابکارانه از جمله انفجار در  محل مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بزنند. 

 

 

اعضای شبکه‌ گسترده‌ تروریستی قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و مازندران را داشتند.

 

 

ازجمله برنامه‌ریزی اقدام انفجاری در محل مزار «سپهبد مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی (ره)» و نیز در برخی مراکز تجمعات مردمی و اماکن سوخت‌گیری، همچنین انفجار دکل‌های برق و ایستگاه‌های گاز به منظور اخلال در تأمین نیازهای داخلی و صادراتی و اهداف دیگری از این قبیل. از این هسته‌ها تعداد 43 بمب با قدرت تخریب بالا و قابلیت کنترل از راه دور، کشف و خنثی شد.

 

 

وزارت اطلاعات اعلام کرده  که اعضای هسته‌های بازداشت شده، پیش از این نیز به‌عنوان اقدامات آزمایشی و توان‌سنجی برای ارائه به کارفرمایان مستقر در دانمارک و هلند، چندین عملیات ایذایی انجام داده وعکس و فیلم آنها را برای رسانه‌های تروریستی مستقردر اروپا و آمریکا ارسال کرده بودند؛ همچون پرتاب کوکتل‌مولوتف به ساختمان‌های دولتی، حملاتی به پایگاه‌های بسیج، آتش‌زدن چند بانک، چندین دستگاه عابربانک،اتوبوس‌های شهری، آنتن‌های مخابراتی، ایجاد انفجار در مقابل دفتر یکی از مراجع عظام در ساری، نصب پرچم رژیم موقت صهیونیست و پرچم‌های منتسب به گروهک‌های سلطنت‌طلب در محل‌های مختلف و ... .

 

 

این تروریست‌ها اخیراً قصد ورود به فاز عملیات وسیع خرابکارانه را داشتند که با هوشیاری و تله‌گذاری جان برکفان گمنام و فداییان ایران اسلامی، از عملیات تروریستی آن‌ها پیشگیری شد.

 

 

وزارت اطلاعات از هیئات، تکایا و سایر مجالس عزاداری و از کلیه‌ی عزاداران حسینی خواست که در این ایّام ضمن دعا برای  شکست توطئه‌های دشمنان وموفقیت مرزداران و حافظان امنیّت کشور، همچون گذشته با هوشیاری کامل، ضمن همکاری با خادمان جان برکف خود و حافظان امنیت کشور، هر مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (113) یا نیروهای امنیتی ، انتظامی و بسیچی حاضر در محل گزارش نمایند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر