کد خبر: 1171901
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، باشگاه استقلال که این روزها در تلاش است بازیکنان مد نظر جواد نکونام را با جیب خالی جذب کند، برای تبلیغ روی پیراهن فصل گذشته اش حتی یک ریال هم دریافت نکرده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن تأیید این خبر گفت: به دلیل این که قراردادی بین این باشگاه و اسپانسر وجود نداشته است، هیأت مدیره آن با پرداخت مطالبات باشگاه موافقت نکرده است.

حسین قربانزاده ادامه داد: در حالی که باشگاه پرسپولیس به واسطه قرارداد تبلیغات روی پیراهنش رقمی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان دریافت کرده است، استقلال به دلیل نداشتن قرارداد یک ریال هم از فصل گذشته درآمد نداشته است.

وی ادامه داد: قرار بود این قرارداد در زمان مدیریت آقای آجرلو امضا شود اما به دلیل رقم‌های نجومی و عجیبی که پیشنهاد شده بود این اتفاق رخ نداد و در زمان آقای فتح الله زاده که انجام نشد و آقای کریمی هم همین راه را رفت.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: ورود ما هم ثمری نداشت و با این که با پرداخت ۵۳ میلیارد موافقت شد اما هیأت مدیر اسپانسر بازهم موافقت نکرد تا دست استقلال خالی بماند. استقلال یک فصل سفید پیراهنش را فروخته است. این فراتر از شاهکار است!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار