کد خبر: 1171847
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
رئیسی:
رئیس‌جمهور گفت: وزارت نفت را مکلف کردیم بخشی از اعتبارات نفتی را به مردم اختصاص دهد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دومین روز سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه آنچه شایسته بود از طرف مردم انجام شده و اکنون نوبت مسئولان است که وظیفه خود در قبال مردم را انجام دهند، اظهار داشت: سئوال این است که آیا ظرفیت‌ها در این منطقه نیست یا کم است و پاسخ این است که ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم زیاد و چاه‌های نفت و بهره‌برداری از امکانات و ظرفیت‌ها از مهترین این امکانات است.

وی افزود: وزارت نفت را وادار کردیم که بخشی از ثروت به دست آمده از منابع نفتی این منطقه را در جهت تولید، اشتغال و بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی مردم این منطقه به کار گرفته شود.

رئیس جمهور با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ها گفت: این شهرستان دارای ظرفیت گردشگری بسیار مطلوبی است، ولی گردشگری نیازمند زیرساخت است و بیمارستان این شهرستان مهم‌ترین زیرساخت برای توسعه گردشگری در بهمئی است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه گردشگری نیازمند توسعه جاده‌های مواصلاتی است، گفت: اعلام کردند که بهمئی بن بست است و این بن بست باید شکسته شود و در دستور کار دولت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت امام زادگان و سنگ نوشته‌ها و بنا‌های تاریخی و منابع طبیعی که نشان از متمدن بودن این منطقه است گفت: این ظرفیت‌هایی بسیار بزرگی برای جلب گردشگران خارجی و داخلی است.

‌رئیسی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های این منطقه به نحو مطلوب انجام شود گفت: دولت‌های گذشته اقداماتی انجام دادند و ما هم در دولت سیزدهم از کنار مشکلات عبور نمی‌کنیم بلکه مشکل را به صورت تمام و کمال رفع می‌کنیم.

وی گفت: کار دولت سیزدهم چاره اندیشی برای ریشه‌کنی مشکلات است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بهمئی منطقه‌ای با کمبود منابع آبی نیست گفت: منابع آبی باید مدریت شود تا بتوان صنعت، کشاورزی و دامپروری و آشامیدنی را تامین کنیم.

رئیسی با بیان اینکه برای آبرسانی در بهمئی اعتباراتی اختصاص داده شد، گفت: با این اعتبارات به صورت ویژه این مشکل در بهمئی برطرف می‌شود.

رئیس جمهور با اشاره به نفت‌خیز بودن بهمئی گفت: مدیران بدانند اولویت دولت بومی‌گزینی است و باید از نیروی انسانی همین منطقه در طرح‌ها پروژه‌ها و برای خدمت به مردم استفاده کرد.

وی تاکید کرد: دیگر نشنوم از پشت تریبونی اعلام کنند که نیروی غیر بومی در این استان به ویژه شهرستان بهمئی استفاده شود.

رئیس جمهور ضمن با تشکر از مردم که در این گرمای شدید برای استقبال حضور یافتند گفت: نیاز است با توجه به وجود بنا‌های تاریخی و ظرفیت‌های طبیعی شهرستان بهمئی برای توسعه زیرساخت‌های امکانات گردشگری در این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار