کد خبر: 1171494
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
یک نماینده پارلمان لبنان با تأکید بر استقلال این کشور، درباره دخالت‌های خارجی در آن هشدار داد.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «هانی قبیسی» عضو فراکسیون «التنمیة و التحریر» در پارلمان لبنان درباره دخالت‌های خارجی در این کشور هشدار داد.

وی: «گفت که کسانی که به دخالت‌های خارجی راضی می‌شوند، به اشغال مجدد لبنان راضی شده‌اند و اینها کسانی هستند که ورود تروریسم به کشور را پذیرفته‌اند».

پنج‌شنبه گذشته «تیری ماریان» نماینده فرانسه در پارلمان اروپا گفت: «پارلمان اروپا با اکثریت آراء با لایحه باقی ماندن آوارگان سوری در لبنان موافقت کرد»

قبیسی با تأکید بر استقلال لبنان در تصمیم‌گیری‌ها خود تصریح کرد: «ما دیکته‌های خارجی از هیچ طرفی را نمی‌پذیریم، ما در برابر محاصره و تحریم‌های تحمیلی ایستادیم و در برابر هر گونه تصمیم تحمیلی نیز خواهیم ایستاد».

وی تصریح کرد: «اکنون می‌خواهند با تحمیل سیاست‌های جدید و ممانعت از بازگشت آوارگان به کشورشان، کشور ما را ضعیف نگه دارند، با اجرای قطعنامه‌های بین‌المللی درباره فلسطین و حق بازگشت و نیز بازگشت ملت سوریه به کشور و وطن خود مخالفت می‌کنند و سعی دارند اختلافات در کشور ما ادامه‌دار شود».

بنابر گزارش شبکه المنار، این نماینده پارلمان لبنان بر توانایی لبنانی‌ها برای توافق بر سر انتخاب رئیس جمهور تأکید کرد و گفت که احزاب لبنانی می‌دانند که عدم انتخاب رئیس جمهور و به تعطیلی کشاندن پارلمان و نهادهای دولت، راه را برای تحمیل تحریم‌ها همواره می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار