کد خبر: 1170974
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
محمد حسین زاده
طی ماه‌های اخیر رفتار شناسی برخی از جریان‌های سیاسی ایتالیا در قبال جمهوری اسلامی ایران، نکات جالبی را مشخص می‌سازد

اختصاصی جوان آنلاین: طی ماه‌های اخیر رفتار شناسی برخی از جریان‌های سیاسی ایتالیا در قبال جمهوری اسلامی ایران، نکات جالبی را مشخص می‌سازد:


این جریانات از سویی بنام حمایت از مردم ایران از جمله دفاع از زنان و حقوق بشر به انتقاد شدید از عملکرد جمهوری اسلامی ایران در قبال برخی اغتشاشگران می‌پردازند و از سوی دیگر با دشمنان مردم ایران و گروه‌های تروریستی و آدمکش مانند سازمان منافقین نرد عشق می‌بازند؟!


گرچه طی سال‌های اخیر بار‌ها اسناد و اطلاعاتی در باره خاصه خرجی‌های منافقین در ایتالیا و خرید حمایت سیاسی، حقوقی و رسانه‌ای برخی نمایندگان افراطی پارلمان این کشور بدست آمده است، اما سوالی که بیش از هرچیز مطرح می‌شود این است که چگونه دولت‌های این کشور و سرویس‌های امنیتی ایتالیا با جولان این سازمان تروریستی در پارلمان این کشور کنار آمده و ممانعتی ایجاد نمی‌کنند؟


در حالیکه رسانه‌ها و جریانات سیاسی ایتالیایی متاثر از نفوذ صهیونیست‌ها بار‌ها ادعا‌های واهی علیه حزب الله لبنان مطرح نموده اند، چگونه است که با پولشویی منافقین در ایتالیا و تبادلات مالی و تماس‌های مسئله دار آنان با برخی رهبران سیاسی، حزبی و پارلمانی این کشور مقابله نکرده و برعکس سکوت اختیار کرده اند؟


موضوع دیگری که دولت و حکومت ایتالیا باید برای افکار عمومی بین المللی باید توضیح دهند، چشم پوشی آشکار آنان نسبت به همکاری جریانات دست راستی و فاشیستی ایتالیا با تروریست‌ها در نقاط مختلف جهان و در راس آن‌ها سازمان آدمکش منافقین است.


فاشیست‌های نو ایتالیا اکنون به دلیل تشابهات فکری و سازمانی با برخی جریانات تروریستی از آن‌ها بعنوان اهرم‌های سیاسی در مناسبات با دیگر کشور‌ها استفاده می‌کنند.


همانگونه که می‌دانیم فاشیست‌ها دارای سرکرده و پیشوای مقتدر و افکار به شدت فرقه‌ای بوده و نیرو‌های تحت فرمانشان را در حد برده حلقه بگوش تنزل می‌دهند تا بتوانند از آن‌ها برای دستیابی به اهدافشان با روش‌های
استبدادی، تروریستی و سرکوب خونین استفاده کنند.


همچنین رهبران فرقه‌ای و فاشیستی ماهیت خود انتصابی و تحمیل­‌گر دارند و مریدان خود را وادار می‌کنند تا خانواده، شغل، سابقه کاری، دوستان و حتی فرزندان‌خود را برای پیروی از آن‌ها رها کنند.این‌ها ویژگی‌هایی است که فاشیست‌ها و تروریست‌ها و بویژه فرقه منافقین را به راحتی به هم پیوند می‌زند.


بی جهت نیست که نوفاشیست‌های ایتالیا در شرایطی که منافقین پس از عملیات اخیر پلیس آلبانی کاملا بی اعتبار شده اند، بلافاصله به کمک آن‌ها آمده و اواخر این هفته سرکرده نفاق یعنی مریم رجوی را به کمیسیون سیاست خارجی پارلمان این کشور دعوت کرده اند تا بار دیگر بر اتحاد فکری و سازمانی این دو جریان فاشیستی با یکدیگر تاکید و مخالفت خود را اضمحلال و نابودی قطعی آنان نشان دهند.


جهان اکنون شاهد آن است که در ایتالیا جریانات سیاسی خطرناکی روی کار آمده اند که در صدد احیاء هماهنگی و پیوند میان فاشیسم، صهیونیسم و تروریسم است که ویژگی مشترک آن ها، تولید خشونت، ترس و نقض بی شرمانه حقوق بشر است. سفر سرکرده منافقین و الی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به ایتالیا به فاصله یک روز گواه بسیاری چیزهاست.


گرچه وزارت امور خارجه کشورمان با احضار سفیر ایتالیا، هشیاری قابل تحسین خود را نسبت به اقدامات بی شرمانه معدود نمایندگان پارلمان ایتالیایی نشان داده، اما همچنان تحرکات فاشیست‌های ضد زن، ضد دموکراسی و خشونت طلب ایتالیایی نیازمند رصد و پایش است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار