کد خبر: 1170739
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره قاچاق مواد روانگردان خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی، ۳ کیلو گرم شیشه از مخفیگاه قاچاقچیان کشف شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در راستای مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأمورین پایگاه دوم این پلیس با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی فشرده یک باند تهیه و توزیع مواد روان گردان را در محدوده غرب پایتخت شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی پس از رصد دقیق و محل اختفای آنان متهمان، موفق شدند در یک عملیات مسنجم و هماهنگ ضمن دستگیری سرکرده باند به همراه ۳ نفر دیگر از همدستانش، در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار ۳ کیلو گرم ماده روان گردان شیشه را که در قسمت‌های مختلف یک منزل مسکونی جاسازی شده بود را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا تحویل داده شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار