کد خبر: 1170717
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان سیل ویرانگر اخیر در شمال هند، وضعیت ۱۸۵ «اسرائیلی» نامشخص است و هیچ اطلاعی از سرنوشت آن‌ها در دست نیست.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه، ۱۳ جولای)، اعلام کرد که شمار صهیونیست‌های ناپدید شده در جریان سیل اخیر در شمال هند، افزایش یافته است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «شمار اسرائیلی‌هایی که در جریان سیل [اخیر]در شمال هند، تماس با آن‌ها قطع شده و اطلاعی از سرنوشت آن‌ها در دست نیست، به ۱۸۵ نفر رسیده است».

به‌دنبال بارش شدید باران و وقوع سیل در شمال هندوستان طی سه روز اخیر، تاکنون دست کم ۳۷ نفر جان باخته‌اند. باران‌های سیل آسا در شمال هند سطح آب رودخانه بزرگ «یامونا» را به بالاترین حد خود رسانده و نیرو‌های امدادی در «دهلی نو» پایتخت هند از بیم جاری شدن سیل در وضعیت آماده باش هستند.

رسانه‌های هندی گزارش می‌دهند که سازمان هواشناسی این کشور ۹ جولای برای ایالت‌های شمالی هیماچال پرادش، اوتاراکند، پنجاب و هاریانا «هشدار قرمز» صادر کرده بود. برخی منابع محلی اعلام می‌کنند که تعداد تلفات ناشی از سیل و رانش زمین ناشی از بارش شدید باران در شمال هند به ۸۰ نفر رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار