کد خبر: 1169183
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
نمازگزاران لبنانی در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و در حمایت از مردم فلسطین پرچم سوئد و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

 به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، صد‌ها نمازگزار لبنانی بعد از برگزاری نماز جمعه در مسجد «الامین» در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد در مرکز بیروت -پایتخت لبنان- تجمع برپا کردند.

طبق گزارش عصر امروز (جمعه) خبرگزاری «اسپوتنیک»، شرکت‌کنندگان در این تجمع با در دست داشتن پلاکارد‌هایی که روی آن‌ها نوشته شده بود «کالا‌های سوئدی را تحریم کنید»، پرچم سوئد را به آتش کشیدند.

سلوان مومیکا (۳۷ ساله و عراقی‌الاصل) روز چهارشنبه هفته گذشته (۲۸ ژوئن) در مرکز استکهلم و در مقابل مسجد اصلی شهر، صفحاتی از قرآن را پاره کرد و آتش زد. این گستاخی که با تأیید و حمایت دولت سوئد انجام شد خشم جهان اسلام را برانگیخت.

براساس این گزارش اسپوتنیک، نمازگزاران لبنانی همچنین در حمایت از مردم فلسطین به خصوص اهالی شهر جنین پرچم رژیم صهیونیستی را در کنار پرچم سوئد به آتش کشیدند.

«عبدالقادر علی» عضو انجمن علمای مسلمان در لبنان به اسپوتنیک گفت: «این تجمع با دو هدف برگزار شد، به منظور حمایت از قرآن کریم که غرب همواره با دادن اجازه اجازه آتش‌زدن نسخه‌هایی از آن تحت عنوان آزادی‌بیان و عقیده در حال جنگ با قرآن کریم است، همان‌طور که در سوئد و دانمارک رخ داد. مقدسات جزء آزادی‌بیان و عقیده نیستند!»

وی اضافه کرد: «ما امروز برای حمایت از کتاب خداوند عز و جل تجمع برپا کردیم و در عین حال در کنار برادران فلسطینیمان بخصوص در شهر پایدار و مقاوم جنین ایستاده‌ایم که با دشمن تا بن‌دندان مسلح، با قدرت و فرزندان بی‌سلاح خود مبارزه می‌کند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار