کد خبر: 1168350
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
رهبران اعتراضات علیه کابینه نتانیاهو اعلام کردند، جنگ در جنین هم نمی‌تواند به بهانه‌ای برای توقف این جریان مبدل شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی اعلام کرد، تظاهرات در (رژیم صهیونیستی) امروز دوشنبه هم ادامه پیدا کرده و رهبران ترتیب دهنده این تظاهرات اعلام کردند، درخواست‌های صورت گرفته از آنها برای توقف این فعالیت‌ها به بهانه ورود اسرائیل به جنگ در اردوگاه جنین را رد کرده‌اند.

در همین راستا امروز دوشنبه معترضین فرودگاه حیفا را مسدود و برای مدتی فرودگاه بین المللی بن گوریون در تل‌آویو را هم تعطیل کردند.

به گفته منابع آگاه به رغم اختلافاتی که در میان معترضین به وجود آمده اما موج اعتراضات همچنان علیه کابینه رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

رهبران اعتراضات در بیانیه خود تاکید کردند: به رغم انجام عملیات نظامی در جنین، ما تصمیم گرفتیم همچنان به تظاهرات برنامه ریزی شده خود در روز دوشنبه ادامه دهبیم.

مهاجران صهیونیست‌ معترض در عین حال خاطر نشان کردند که به رغم آن که دل ما با نظامیان اسرائیلی و همرزمان ما در ارتش اسرائیل است و به رئیس ستاد ارتش و رئیس سرویس اطلاعات عمومی اعتماد داریم اما اجازه نخواهیم داد کابینه نتانیاهو از این درگیری برای پیشبرد برنامه‌های خود و انجام تغییرات قضائی که منجر به بسط دیکتاتوری می‌شود، سوء استفاده کند.

در این بین اختلافاتی هم بین مخالفان اصلاحات قضائی کابینه نتانیاهو شکل گرفته است، در حالی که برخی از از آنها تاکید می‌کنند، اشغالگری هم بخشی از دیکتاتور است و اقدامات مهاجران صهیونیست در کرانه باختری را هم بخشی از برنامه‌های کابینه نتانیاهو توصیف می‌کنند، گروه دیگری که خود را همرزمان می‌نامد حاضر نیستند اشغالگری و اعتراضات را در یک راستا بدانند و همین امر باعث شد تا شنبه گذشته درگیری بین این دو جریان مخالف سیاست‌های نتانیاهو در خیابان‌های محل برگزاری اعتراضات رخ دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار