کد خبر: 1168230
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تایید شدن ایمنی ساختمان بیمارستان تازه تاسیس حضرت مهدی (عج) خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، قدرت الله محمدی گفت: با همکاری مدیریت بیمارستان مذکور، کارشناسان آتش‌نشانی نسبت به بازدید‌های فنی از نظر ایمنی اقدام نمودند و پس از رفع ایراد‌های وارده، به‌ویژه در سیستم خاموش‌کننده‌ها و اعلان حریق مجوز ایمنی بهره‌برداری آن صادر شد.

وی تاکید کرد: این مجوز به صورت موقت صادر شده و قرار است تا ۶ ماه آینده ۲ نفر از آتش‌نشانان حرفه‌ای در محل این ساختمان مستقر و پس از تایید نهایی نسبت به صدور تاییدیه نهایی آن اقدام شود.

محمدی یادآوری کرد: این ساختمان از نظر ایمنی دچار ایراد خاصی نبود، ولی به دلیل عدم حضور کارشناسان آتش‌نشانی، نمی‌توانستیم نسبت به صدور مجوز ایمنی اقدام کنیم.

کلان بیمارستان یکهزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) به عنوان بزرگترین طرح نظام سلامت پس از دوران انقلاب اسلامی در اسفند سال گذشته توسط رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

این بیمارستان به عنوان بزرگترین طرح نظام سلامت در قلب مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با امکانات کم‌نظیر و در تراز جهانی از جمله ۵۲۲ تخت بستری، ۲۰۴ تخت ویژه، ۱۱۰ تخت اورژانس، ۴۲ تخت اتاق عمل و تجهیزات به روز در ۱۸ طبقه و با متراژ ۱۰۸ هزار و ۱۵۷ متر مربع احداث شده است.

عملیات ساخت این کلان بیمارستان که با عنوان «مهدی کلینیک» نیز از آن یاد می‌شود و طرحی در تراز و استاندارد‌های جهانی، اوج مشارکت خیرین، دولت و بخش خصوصی به شمار می‌آید، در بیست و سوم آبان سال ۱۳۹۰ به عنوان یک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی در محوطه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، آغاز شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار