کد خبر: 1168075
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
عضو هیات رئیسه مجلس گفت:‌ با وجود اتمام زمان قانونی تهیه و ارسال گزارش تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی گزارش در این باره، گزارش آن هنوز به هیأت رئیسه ارسال نشده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، گفت: بیش از یک سال از آغاز به‌کار هیات تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی می‌گذرد، اما گزارش آن هنوز به هیأت رئیسه ارسال نشده است.

وی افزود: طبق آیین‌نامه هیات تحقیق و تفحص 6 ماه فرصت دارد تا گزارش خود درباره موضوعی که روی آن کار می‌کند را به هیأت رئیسه ارسال کند که در مورد تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی، درخواست تمدید این مهلت 6 ماهه مطرح و با آن موافق شده است.

 سلیمی یادآور شد: با وجود اینکه فرصت 6 ماهه اول و فرصت 6 ماهه دوم به دنبال درخواست برای تمدید زمان انجام تحقیق و تفحص به پایان رسیده، هنوز گزارش تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی به هیأت رئیسه ارسال نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با رئیس هیات تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی که صحبت کردیم عنوان کرده که گزارش تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی در حال ویرایش و جمع‌بندی نهایی است.

عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: اگرچه گزارش نهایی تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی هنوز به هیأت رئیسه ارسال نشده، اما در خلال کار اطلاعات این تحقیق و تفحص کمک‌های خوبی به ما کرده که از جمله آن می‌توان به اطلاعات مربوط به سهمیه خودروی دستگاه‌های اجرایی از شرکت‌های خودروسازی اشاره کرد که با انتشار اطلاعات آن جلوی آن گرفته شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار