کد خبر: 1167695
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
بارش شدید باران در گجرات وضعیتی شبیه سیل را در چندین بخش از این ایالت ایجاد کرد و برخی از مناطق در ۲۴ ساعت، ۳۹۸ میلی متر بارندگی داشت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، یک مقام رسمی روز شنبه گفت: باران‌های شدید در ۲۴ ساعت گذشته چندین بخش از گجرات را دربرگرفت، مناطق کم ارتفاع در شهر‌ها و روستا‌ها زیر آب رفت و وضعیتی شبیه سیل ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ایندیا تودی، به گفته این مقام مسئول، نیروی ملی واکنش در شهر‌های کوچ، جامناگر، جوناگاد و ناوساری مستقر شدند که از جمله مناطقی بودند که بدترین آسیب را دیده‌اند.

بر اساس اعلام مرکز عملیات اورژانس دولتی، در دو روز گذشته ۹ نفر در حوادث باران جان خود را از دست داده اند.

به گفته مقامات، در بسیاری از مناطق در نواحی ساوراشترا-کوچ و جنوب گجرات بارندگی بسیار شدیدی را تجربه کردند که باعث آبگرفتگی در مناطق کم ارتفاع و غرق شدن روستا‌ها شد.

مقامات گفتند که ایستگاه راه‌آهن گاندیهام در منطقه کوچ به دلیل بارش شدید باران در این منطقه زیر آب رفت، در حالی که چندین روستا و شهر در جوناگاد، جامناگر، کوچ، والساد، ناوساری، مهسانا و سورات دچار سیل شدند.

مردم پس از باران شدید از بولدوزر برای عبور از رودخانه در کوچ گجرات استفاده می‌کنند.

اداره هواشناسی هند پیش بینی کرده است که از روز شنبه از شدت بارندگی در این ایالت کاسته شده و از یکشنبه وضعیت عادی می‌شود.

با این حال، این وزارتخانه نسبت به بارش باران شدید در مناطق جدا شده در شمال و جنوب گجرات و ساوراشترا تا صبح یکشنبه هشدار داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار