کد خبر: 1166958
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
در جریان حملات هوایی که در منطقه جبل الزاویه واقع در استان ادلب صورت گرفت، هشت نفر از تروریستهای «هیئة تحریر الشام» کشته شدند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، ارتش سوریه با همکاری نیروی هوایی روسیه، به صورت زمینی و هوایی همچنان در حال بمباران مواضع تروریستهای «هیئة تحریر الشام» در استان ادلب واقع در شمال این کشور است. تحریرالشام نام ائتلاف تروریستی است که جبهه النصره رکن اصلی تشکیل دهنده آن است.

مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» که وابسته به معارضان سوری است، امروز سه‌شنبه خبر داد که جنگنده‌های روسیه در ساعات آغازین صبح، یک مقر نظامی متعلق به ائتلاف تحریر الشام را در منطقه جبل الزاویه در جنوب ادلب هدف قرار دادند.

این مرکز گزارش داد که جنگنده‌های روس، هفت بار اطراف روستای «سرجه» واقع در جبل الزاویه را هدف قرار دادند و مناطق اطراف «جبل الاربعین» در جنوب ادلب را نیز بمباران کردند.

به گفته دیدبان، در جریان حملات هوایی روسیه به جبل الزاویه، دستکم هشت نفر از تروریستهای تحریر الشام کشته شدند. در کنار این حملات، ارتش سوریه هم با حملات موشکی، اطراف شهرک «الباره» واقع در جبل الزاویه را هدف قرار داد. یک مقر متعلق به ارتش ترکیه نیز در نزدیکی این شهرک قرار دارد. در این حملات، تلفات جانی نداشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار