کد خبر: 1166770
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
حمله نظامیان اشغالگر به اسرای فلسطینی در زندان رامون این زندان را دچار تنش‌های شدید کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صداوسیما، امروز دوشنبه، پس از حمله نظامیان صهیونیستی به شماری از اسرای فلسطینی در زندان رامون، این زندان دچار وضعیت تنش آلود شدیدی شد. پس از درگیری زندانیان فلسطینی و نیرو‌های امنیتی در این زندان، اشغالگران همه بخش‌های زندان را بستند.

نیرو‌های اشغالگر هر از چندگاهی اسرای فلسطینی را در زندان سرکوب می‌کنند و علاوه بر تخریب اموال اسیران به جستجوی گسترده سلول‌های آن‌ها می‌پردازند.

در پی تحقق برخی خواسته‌های اسرا و برآورده نشدن برخی دیگر از خواسته‌های آنها، زندانیان اداری تصمیم گرفتند تا ابتدای ماه آینده میلادی، مهلت تعیین کنند تا گفتگو‌ها با مدیریت زندان ادامه یابد.

کمیته زندانیان اداری با تاکید بر اینکه این آخرین فرصت برای پاسخگویی به مطالبات عادلانه زندانیان اداری خواهد بود، تصریح کرد: آمادگی همیشگی و کامل ما ضامن حفظ حقوق مان و تامین همه خواسته هایمان توسط دشمن است.

این کمیته از ملت قهرمان فلسطین و همه نهاد‌های حامی اسرا خواست تا از حق اسرا برای دستیابی به آزادی و پایان دادن به ظلم حمایت کنند.

شیخ صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی حماس، تأکید کرد که مبارزه برای دفاع از زندانیان اداری نضهت ملی بزرگ ملت فلسطین خواهد بود.

العاروری گفت ملت فلسطین یکپارچه از زندانیان اداری که دست به اعتصاب غذا زده اند حمایت خواهند کرد و داستان ولید دقة اسیر فلسطینی نمونه است از اینکه اشغالگران بویی از اخلاق و انسانیت ندارد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار