کد خبر: 1165833
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
صبح امروز یک دستگاه تریلر از سمت گچساران به یاسوج حدفاصل پلیس راه یاسوج ـ شیراز به سمت منطقه اکبرآباد ترمز برید و تعدادی از وانت‌بار‌های دوره‌گرد، خودرو‌های پارک شده و عابرین پیاده را زیر گرفت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، در پی تصادف یک دستگاه تریلر در حدفاصل پلیس راه یاسوج ـ شیراز به سمت منطقه اکبرآباد، طبق اعلام اورژانس تاکنون ۲۰ نفر مصدو‌م و ۴ نفر کشته شده‌اند.

صبح امروز یک دستگاه تریلر از سمت گچساران به یاسوج حدفاصل پلیس راه یاسوج ـ شیراز به سمت منطقه اکبرآباد ترمز برید و تعدادی از وانت‌بار‌های دوره‌گرد، خودرو‌های پارک شده و عابرین پیاده را زیر گرفت.

وحدت نژاد رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط گفت: در پی این حادثه تاکنون ۲۰ نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شده‌اند، ولی احتمالا فوتی‌ها بیشتر باشد، زیرا فوتی‌ها را شهرداری جابجا می‌کند.

‌سرهنگ دانایار فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تصادف تریلی با ۲۵ خودرو در جاده یاسوج به شیراز گفت: هنوز تعداد کشته و زخمی‌ها به صورت دقیق مشخص نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: تعداد فوتی‌ها به ۶ نفر و تعداد مصدومین به بیش از ۲۵ نفر رسیده است.

وی گفت: علاوه بر ۶ نفر فوتی حال دو نفر دیگر وخیم است که یک خانم باردار در میان این افراد است.

 


    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
 
  •  
  •  
تصادف وحشتناک تریلی با 25 خودرو در محور یاسوج ـ شیراز‌/ 27 مصدوم و 6 کشته تاکنون + فیلم و تصاویر

در پی تصادف یک دستگاه تریلر‌ در حدفاصل پلیس راه یاسوج ـ شیراز به سمت منطقه اکبرآباد، طبق اعلام اورژانس تاکنون ۲۷ نفر مصدو‌م و ۶ نفر کشته‌ شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، صبح امروز یک دستگاه تریلر از سمت گچساران به یاسوج حدفاصل  پلیس راه یاسوج ـ شیراز به سمت منطقه اکبرآباد  ترمز برید و تعدادی از وانت‌بارهای دوره‌گرد، خودروهای پارک شده و عابرین پیاده را زیر گرفت.

آمار مصدومان ‌به 27 نفر رسید‌

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمار تلفات تصادف پلیس راه یاسوج ـ شیراز به 6 نفر رسید و 27 نفر زخمی نیز به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شده است.

به گفته جهانبخش وحدت نژاد 7 آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به صحنه تصادف اعزام شده است.

افزایش مصدومان به 25 نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز از افزایش شمار فوتی‌ها و مصدومان تصادف زنجیره‌ای در یاسوج خبر داد و گفت: تعداد فوتی‌ها به 6 نفر و تعداد مصدومین به بیش از 25 نفر رسیده است.

سعید جاودان‌سیرت این را هم گفت که متاسفامه آمار مصدومین در حال افزایش است.

 

 

 

خسارت فراوان تریلی به 25 خودرو

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج نیز در این زمینه گفت که با تماس مردمی مبنی بر وقوع یک تصادف در پلیس راه یاسوج شیراز در جاده سرابتاوه، تیم‌های امداد و نجات آتش نشانی شهرداری یاسوج همراه با 4 خودرو علیرغم ترافیک شدید در جاده، در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

محمد رستمی افزود: به محض رسیدن تیم‌های امداد و نجات با یک صحنه وحشتناک برخورد کردیم که حکایت از انحراف یک تریلی حامل میل گرد به یاسوج، که با برخورد و زیر گرفتن  خودروهای در مسیر ،قطع برق فشار قوی و همچنین زیر گرفتن دستفروشان منجر به ایجاد خسارات فراوانی جانی شده است.

وی عنوان کرد: خودروهای زیادی در این حادثه دچار آسیب شده‌اند که عمده این خودرو ها به شدت خسارت دیده و سرنشینان آن ها کشته و مجروح شده بودند که با تلاش تیم‌های امداد و نجات افراد از خودروها بیرون کشیده شدند و تحویل مراکز درمانی و مراجع قانونی شدند .

رستمی در خصوص آمار کشته و مجروح شدگان گفت: آمار دقیقی در دست نیست با توجه به اینکه تمامی دستگاه‌های امداد و نجات از اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در عملیات شرکت کرده بودند آمار دقیق نیست اما تیم امداد و نجات آتش نشانی شش نفر از کشته شده‌ها را به بیرون از خودروها هدایت کرد و مجروحین را جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل اورژانس دادند.

تصادف تریلی با 25 خودرو

‌سرهنگ دانایار فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تصادف تریلی با 25 خودرو در جاده یاسوج به شیراز گفت: هنوز تعداد کشته و زخمی‌ها به صورت دقیق مشخص نیست.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 seconds of 22 secondsVolume 90%
 
 
 
 
 

 

وحدت‌نژاد رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط به خبرنگار تسنیم گفت: در پی این حادثه تاکنون 24 نفر مصدوم و 4 نفر فوت شده‌اند‌ ولی احتمالا فوتی‌ها بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه در این حادثه ‌تریلی ترمز بریده به خودروهای ‌پژو 405، پیکان، تیبا، تیبا، وانت پیکان، پراید و پژو برخورده است، افزود: این حادثه در ساعت 10:50 به علت اختلال در سیستم ترمز تریلی حامل تیرآهن در محل ‌پلیس راه یاسوج ـ شیراز رخ داد که تاکنون 24 نفر مصدوم شده اند.

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد از از اعزام 20 مصدوم این حادثه به بیمارستان‌های یاسوج خبر داد و تصریح کرد: در پی اعلام این گزارش این تصادبه مرکز اورژانس، بلافاصله ‌9 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 seconds of 29 secondsVolume 90%
 
 
 
 
 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار