کد خبر: 1165178
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران برای نخستین بار در تاریخ، با عبور از سد هلند در رده بندی به مقام سوم رقابت‌های قهرمانی جهان دست یافت.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، دیدار رده‌بندی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان، صبح امروز در شهر دبی کشور امارات، بین تیم‌های ایران و هلند برگزار شد که در پایان تیم ایران با نتیجه 72 بر 54 مقابل این حریف به برتری رسید و به مقام سوم دست یافت تا برای نخستین بار در تاریخ، روی سکوی جهانی قرار بگیرد.

تیم ایران در کوارتر اول 25 بر 15 پیروز شد و در کوارتر دوم نیز به برتری 17 بر 16 رسید تا نیمه اول با نتیجه 42 بر 31 تمام شود. برتری شاگردان محمدرضا دستیار در کوارتر سوم نیز ادامه داشت و آنها 16 بر 11 برنده شدند. در کوارتر چهارم نتیجه 14 بر 12 به ثبت رسید تا ایران در نهایت به پیروزی 72 بر 54  برسد.

تیم کشورمان که بدون حتی یک بازی تدارکاتی به امارات اعزام شده، در دوره قبلی به مقام چهارم رسیده بود و در این دوره با یک پله صعود، برای نخستین بار در تاریخ به مقام سوم رسید.

شکست‌های تیم ایران در این دوره مقابل بریتانیا و آمریکا، تیم‌های فینالیست بود و تیم کشورمان توانست عراق، فرانسه، آلمان و هلند را مغلوب کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار