کد خبر: 1162550
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارومیه با صدور اطلاعیه‌ای از سرقت یک قبضه کلت دوره معاصر از موزه مردم شناسی ارومیه خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، مهران عبد زاده روز جمعه در این اطلاعیه آورده است: ضمن تشکر از حساسیت رسانه‌ها به استحضار شهروندان عزیز می‌رساند اخیرا بدلیل اشکال فنی دوربین یکی از اتاق‌های موزه مردم شناسی یک قبضه اسلحه کمری دوره معاصر مورد سرقت قرار گرفت.

وی تاکید کرد: این کلت کمری فلزی با دسته چوبی به طول ۳۰ سانتی‌متر از اشیای غیر فرهنگی بوده و فقط ارزش نمایشی داشته و شئی تاریخی محسوب نمی‌شود.

وی افزود: موضوع در همان ساعات اولیه به مراجع انتظامی و آگاهی مربوطه اطلاع داده شد و اقدامات پلیسی لازم (چهره شناسی و انگشت نگاری) انجام و پیگیری‌های معمول در حال انجام است و نتایج خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

عبد زاده ادامه داد: این اداره با پرسنل شیفت موزه که در این امر کم توجهی کرده‌اند با جدیت تمام برخورد کرده و با توجه به حساسیت موضوع و با تاکید و راهنمایی کارشناسان امر و بمنظور ردیابی سارق یا سارقین از اطلاع رسانی بموقع معذور گشته و خوشبختانه با یافتن سرنخ‌های جدید درصدد حل موضوع هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار