کد خبر: 1160472
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
دروازه‌بان گل‌گهر حرف‌های خواندنی‌ای درباره اتفاقات فصل اخیر و به‌ویژه دیدار مقابل پرسپولیس داشت.

 به گزارش جوان آنلاین، بخشی از گفت‌‌وگوی محسن فروزان با ورزش سه را می‌خوانیم:

پس، از استقلالی‌ها بیشتر ناراحت هستی؟

من دلم شکست که طرفدار استقلال به من می‌گوید محسن تبانی کرده. من کسی هستم که پنجره نقل و انتقالاتی آسیایی استقلال در حال بسته شدن بود، اما ۵۱۰ میلیون از قراردادم که ۷۰ درصد می‌شد را بخشیدم؛ بعد من می‌آیم چنین کاری برابر پرسپولیس کنم؟ خیلی دلم شکست که استقلالی‌ها این حرف‌ها را زدند. اگر تماشاگران دیگر تیم‌ها می‌گفتند، ناراحت نمی‌شدم، اما بحث طرفداران استقلال جداست. چندین سال در زمان علی دایی، برانکو و... از پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی نرفتم، اما باید حالا این حرف‌ها را بشنوم.

 اینطور که مشخص است، روزهای سختی پس از بازی با پرسپولیس داشتی. شایعات و انگ تبانی هم به تیم شما و خودت زدند.

اصلا تا به حال در عمرم چنین روزهایی تجربه نکرده بودم. واقعا یک سری افراد ناراحتم کردند. چطور است که من ۱۰ سال انقدر کُری با پرسپولیس داشتم و کل استادیوم به من فحش ناموس می‌دهند ولی بیایم و جلوی این تیم تبانی کنم تا قهرمان شود؟ آیا این کار عقلانی است؟ چه فکری می‌کنید؟ کدام آدم عاقل این برداشت‌ها را دارد؟ مطمئن باشید هیچ شخص ایرانی‌ای مثل من از پرسپولیس متنفر نیست. چطور می‌توانم با این تیم تبانی کنم تا قهرمان شود؟ هدف من و تمام بازیکنان گل‌گهر این بود بازی خوبی انجام دهیم تا قهرمان شویم یا امتیاز بگیریم که پرسپولیس قهرمان نشود، اما اینطور نشد و خود ما بیشتر از هر آدم دیگری ناراحت شدیم.

*وقتی شما با پرسپولیس بازی می‌کردید، استقلال شانس قهرمانی نداشت و فقط ممکن بود سپاهان جام بگیرد. با این حال دوست داشتی کدام تیم قهرمان شود؟

من مطمئن بودم استقلال قهرمان نمی‌شود، ولی می‌خواستم یک کاری کنم که پرسپولیس قهرمان نشود و قبلا هم این کار را در راه‌آهن انجام داده بودم. حالا می‌گویند تبانی؟ در ذات و رفتارم این چیز نیست و هیچ بازیکنی در ایران دچار این اتفاقات نیست. خواهشا این تفکرات آلوده را از ذهن خودتان در تمام بازی‌های لیگ برتر خارج کنید. من آینده کاری خودم را بخاطر یک تیم دیگر خراب کنم؟ استقلال خودش در دیدار با صنعت نفت مساوی کرد. همان جا طناب دار را گردنش انداخت و قهرمانی را از دست داد. همان‌طور که سپاهان در دیدار با ملوان نتوانست نتیجه بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار