کد خبر: 1156668
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
عبدالکریم میر اسدی
در همه‌ی دولت‌ها از گذشته تا کنون واژه‌هایی نظیر «مافیای خودرو» «مافیای ارز» «مافیای دارو» «چرا» «باید» و «نباید» پرکاربردی‌ترین واژه‌ها در ادبیات واظهارات دولت مردان و رؤسای سایرقوابوده است.

اختصاصی جوان آنلاین: حال برای مردم ابهامات وسئوال‌هایی وجود دارد که انتظار می‌رود پاسخی مستدل و منطقی از سوی مسئولین کشور به آن داده شود.


نخست بحث را از مافیا شروع می‌کنیم و این سئوال را از مسئولین قوه‌ی مقننه، مجریه وقضائیه باید پرسید که بطور کلی این مافیا چه شکلی هستند؟ آیا اصلا شکل ما آدم‌ها هستند یا از جنس اجنه که دیده نمی‌شوند؟ آیا موجوداتی فرازمینی ونامرئی وبا تکنولوژی خاص وپیچیده ماوراء طبیعه هستند که ما زمینی‌ها توان مقابله با آن‌ها را نداریم و همه‌ی دولت‌ها در مقابل آن‌ها تسلیم بی، چون وچرا می‌شوند؟!


به راستی ما گرفتارچه پدیده‌ای دراقتصاد، بازار ومعیشت مردم وکشور شده ایم؟


این مافیا چه کسانی هستند که مثل اختاپوس برتمام شئون این مملکت چنگ انداخته اند وخون دولت و ملت را در شیشه کرده اند.


ملت این سئوال را از مسئولین می‌پرسند که اگر شما مسئولین توان مقابله با این پدیده شوم وخسارت بار را ندارید آنان را به مردم معرفی کنید تا طومار آنان را در هم بپیچند.


تا کی باید این پدیده شوم که زندگی مردم را به گروگان گرفته در عرصه‌ی اقتصادی کشور جولان بدهد؟!


ومهمترین سئوال مردم از دولت سیزدهم وشخص آقای رئیسی این است که مردم می‌خواهند بدانند که آیا دولت انقلابی شما نیز مثل دولت‌های گذشته تسلیم این باند‌های مافیایی خواهد شد؟


آقای رئیسی مردم ایران با توجه به روحیه فساد ستیزی که درشما سراغ دارند انتظاردارند وجود این پدیده شوم را برای همیشه از اقتصاد کشوربزدایید. البته تا کنون اقدامات زیادی در این راستا از سوی دولت شما انجام گرفته که قابل تحسین است و می‌بایست توسط بخش رسانه‌ای دولت به مردم اطلاع رسانی شود.


مردم از دولت انقلابی انتظار دارند که مثل دولت‌های قبلی در دام واژه‌ها گرفتار نشوند.


آقای رئیسی ترس ما مردم از این است که خدای نخواسته دولت انقلابی شما نیزمثل دولت‌های گذشته در دام واژه‌های «بایدها» و «نبایدها» و گزارش‌های غیرواقعی مدیران ضعیف و البته مغرض ونفوذی گرفتار واسیرشوند!


مخاطب این «بایدها» و «نبایدها» چه کسانی هستند؟! وقتی ملت درکمال احترام به شما وکالت داده اند وبه قول معروف ریش و قیچی را دست شما سپرده اند پس بسم الله!


آقای رئیسی رهبری معظم انقلاب ومردم به دولت شما امید بسته اند ومطمئن باشید درامر مبارزه با مافیای هفت سرفساد لحظه‌ای پشت شما را خالی نخواهند کرد.


مگر نه اینکه رهبرانقلاب حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای درباره ضرورت مبارزه همه جانبه با «اژد‌های هفت سر فساد» فرمودند: «اگر از آن زمان، دولت‌ها و مسئولان اقدام می‌کردند، امروز وضع بهتری داشتیم که امیدواریم دولت و مجلس این مبارزه را جدی دنبال کنند».


واکنون مردم امیدوارند و ازدولت وشخص شما که برجسته‌ترین شاخصه ات فساد ستیزی است انتظار دارند که این خواسته رهبری انقلاب که خواسته اصلی ملت نیز هست مثل دولت‌های گذشته برزمین نماند.


بی تردید نشان بارز حمایت جانانه مردم صبورایران از دولت انقلابی شما تحمل این روز‌های سخت معیشتی است و درک می‌کنند که دولت شما تحت شدیدترین وبی سابقه‌ترین فشار‌ها و بازی‌های ناجوانمردانه داخلی و خارجی است.

آقای رئیسی مردم منتظراقدام انقلابی شما هستند تا شاهد تحول در سه حوزه مسکن، خودرو و موادغذایی وبهبود معیشت خود باشند. والبته آینده را در این سه حوزه روشن می‌بینم.


در پایان یادآوری می‌شود که می‌توان درکنارتلاش برای ارتقاء کیفیت وپیشرفت تولید ملی، دروازه واردات را به روی برخی کالا‌ها بویژه خودرو ولوازم خانگی که سبد جهیزیه زوج‌های جوان را تشکیل می‌دهندواین روز‌ها مهم‌ترین مانع ازدواج جوانان شده است بازکرد وهرزمان که تولید داخل از لحاظ کمی و کیفی وقیمت جوابگوی نیازمردم باشد می‌شود بر دروازه واردات اینگونه کالا‌ها قفلی پولادین زد.


بی تردید همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی همواره حمایت قاطع خود را از تولید ملی و نارضایتی خود را از برخی تولیدکنندگان داخلی ابراز داشتند در حال حاضرتولید داخل چه از لحاظ کمی وچه کیفی وچه قیمت جوابگوی نیاز مردم نیست و ایجاد هرگونه ممانعت، محدودیت و همچنین انحصار در ورود کالا‌های ضروری و مورد نیاز مردم ظلم به حقوق حقه‌ی مردم وبه تعبیری یک نوع خود تحریمی در این روز‌های سخت تحریم است واعتقاد راسخ داریم ضمن احترام به تولیدکنندگان دلسوز ملی نباید به دیوارشکسته عده‌ای سودجو و «مونتاژکار» که باعث نارضایتی مردم می‌شوند، تکیه زد.

آری!

عاقل نکند تیکه به دیوارشکسته

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار