کد خبر: 1155074
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال پرافتخارترین تیم ایران در جام حذفی است و در این فصل این شانس را دارد رکورد خود را افزایش دهد، هیچ تیمی به اندازه استقلال لیاقت قهرمانی ندارد.

به گزارش جوان آنلاین،‌ سهراب بختیاری‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص شرایط فعلی استقلال اظهار داشت: استقلال بازی سختی را مقابل پارس جنوبی داشت اما خوشبختانه پیروز شد، پارس هم عملکرد خیره‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. بازیکنان این تیم بسیار باانگیزه ظاهر شدند و تا آخرین لحظه پا به پای بازیکنان این تیم دویدند.

وی افزود:جام حذفی همواره با اتفاقات و شگفتی‌های زیادی همراه است اما خداراشکر این اتفاق برای استقلال رخ نداد و این تیم برنده از زمین خارج شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال برای رسیدن به فینال رقیبی به نام نساجی را پیش رو دارد؛ تیمی که سال گذشته قهرمان شد. آبی‌پوشان توانایی بردن این تیم و رسیدن به فینال را دارند.

بختیاری زاده تصریح کرد: استقلال پرافتخارترین تیم ایران در جام حذفی است و در این فصل این شانس را دارد رکورد خود را افزایش دهد، هیچ تیمی به اندازه استقلال لیاقت قهرمانی ندارد.

وی تاکید کرد: حالا استقلال دوباره در به لیگ برتر رسیده است، لیگی که فقط سه هفته از آن باقی مانده است. استقلال مصافی حساس با صنعت نفت آبادان پیش رو دارد و هنوز برای قهرمانی می‌جنگد. نفت هم به دنبال فرار از سقوط است. به طور حتم دیدار جذابی خواهد بود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با تیمی بازی می‌کند که ضد فوتبال بلد نیست و این باعث خواهد شد تا آنها فرصت خوبی برای ارائه فوتبال تهاجمی داشته باشند، استقلال در تهران می‌ـواند سه امتیاز مهم و حیاتی را به در راه قهرمانی به اندوخته‌های خود اضافه کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار