کد خبر: 1154938
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سردار دوستعلی جلیلیان، درباره کشف یک تن و ۴۰۰ کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان مطرح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی از قصد قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در انتقال محموله‌های مواد افیونی از شهرستان‌های زابل، خاش و سراوان به مناطق مرکزی کشور مطلع شده و شناسایی این محموله‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند توسط یگان‌های انتظامی، مأموران پلیس پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در شهرستان‌های مذکور منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده مأموران به صورت مسلحانه با آن‌ها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با آتش پر حجم یگان‌های عملیاتی پلیس، ۸ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل حضور و دپوی آنان در مناطق یک تن و ۴۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۰ دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور دائمی محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان قاطع خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار