کد خبر: 1154923
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
در جریان معاملات امروز ارز و طلا، قیمت انواع سکه در بازار با کاهش روبرو شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس بدون تغییر، ۴۲ هزار و 306 تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و 460 تومان کشف قیمت شد‌.

دلار به نرخ توافقی صرافی امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش بدون تغییر به قیمت ۴۱ هزار و 880 تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار و 350 تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و 320 تومان معامله شد.

همچنین دلالان مقابل صرافی‌ها امروز قیمت دلار غیر رسمی را 53 هزار تومان اعلام کردند.

کاهش قیمت انواع سکه و طلا در بازار

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار با کاهش 500 هزار تومانی به قیمت 28 میلیون و 800 هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش 200 هزار تومانی به قیمت ۳۳ میلیون تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش 200 هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به قیمت 18 میلیون و 800 هزار تومان نرخ‌گذاری شد، ربع سکه بدون تغییر نرخ به قیمت ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۷ میلیون و 100 هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا به قیمت ۲ میلیون و 622 هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت ۲ میلیون و 736 هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۱ میلیون و 851 هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی با افزایش 2 صدم درصدی امروز حدود 2016 دلار بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار