کد خبر: 1150694
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
ارتش هند اعلام کرد که در نتیجه بروز یک «حادثه تیراندازی» در پادگان ایالت هم مرز با پاکستان، حداقل چهار نفر کشته شدند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، تیراندازی مرگبار در یک پادگان ارتش هند در ایالت مرزی پنجاب این کشور خبرساز شده است.

بنا بر گزارش منابع رسانه‌ای در هند، ارتش این کشور روز چهارشنبه (امروز) از تلفات تیراندازی در پادگان نظامی «باتینا» در ایالت پنجاب خبر داد.

به نوشته «نشنال نیوز»، ارتش هند اعلام کرد که در نتیجه بروز یک «حادثه تیراندازی» در پادگان ایالت شمالی پنجاب حداقل چهار نفر کشته شدند. این حادثه بامداد امروز چهارشنبه اتفاق افتاد.

ارتش هند از وجود چهار تلفات در نتیجه تیراندازی در این پادگان خبر داد اما توضیحاتی درباره هویت قربانیان ارائه نکرد.

گفته می‌شود که به دنبال تیراندازی در این پادگان، تیم واکنش سریع ارتش هند وارد عمل شده و منطقه محل بروز حادثه را مسدود کردند.

ایالت پنجاب که هم مرز با پاکستان است، اکثریت ساکنان آن را پیروان آیین «سیک» تشکیل می‌دهد و اخیرا درگیری‌هایی توسط برخی گروه‌های حامی استقلال این ایالت از هند انجام شده است

رسانه‌های محلی هند به نقل از منابع پلیس پنجاب اما خبر دادند که تیراندازی در پادگان احتمالا توسط یک سرباز انجام شده و اقدام تروریستی عامل آن نبوده است.

منابع پلیس افزودند که حدود دو روز قبل یک تفنگ با ۲۸ فشنگ مفقود شده بود و ممکن است برخی از پرسنل ارتش پشت این موضوع باشند.

به رغم انتشار این خبرها، تاکنون مقام‌های هند به طور رسمی درباره اینکه عامل تیراندازی مرگبار در پادگان ایالت پنجاب چه بوده است، اظهارنظری نکردند و تحقیقات در این باره هنوز ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار