کد خبر: 1150028
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به طرح شهید عجمیان اشاره کرد و گفت: در طرح شهید عجمیان، شاداب سازی ۲۰ هزار مدرسه را پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در دیدار با مدیران گروه‌های جهادی، دانش‌بنیان و اساتید دانشگاه‌ها، اظهار کرد: هر کسی می‌تواند در فضای مدرسه‌سازی خدمت کند، استقبال می‌کنیم تا مسائل اساسی مخصوصا در حوزه تعلیم و تربیت حل شود.

وی با بیان اینکه از ۷ هزار شرکت دانش‌بنیان، ۷۰ شرکت در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کند، گفت: نیازمند حضور بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه‌های جهادی در زمینه فعالیت‌های آموزش، مدرسه یاری و بازماندگان از تحصیل هستیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور یا اشاره به وجود مدارس یکنفره، افزود: ۵۱۳ مدرسه یکنفره در کشور داریم که نشانگر توجه به عدالت آموزشی در نظام جمهوری اسلامی ایران است اما کافی نیست و دبه همین دلیل قرارگاه‌های عدالت تربیتی مستقر شده است.

وی با اشاره به لزوم عدالت آموزشی برای هدایت تحصیلی درست دانش‌‌آموزان به ویژه در مناطق روستایی و عشایری، خطاب به گروه‌های جهادی و دانش‌بنیان گفت: برای فعالیت آموزشی در هر نقطه از کشور با مشکلی مواجه شدید، پیگیریم.

خان‌محمدی به طرح شهید عجمیان اشاره کرد و ادامه داد: طرح شهید عجمیان برای شاداب‌سازی مدارس است و هدف‌گذاری ما شاداب سازی ۲۰ هزار مدرسه است که در این راستا به راه‌اندازی کارگاه‌های مدارس می‌پردازیم و به کمک دانش‌آموزان اقدام می‌کنیم.‌

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار