کد خبر: 1137570
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
فهرست تیم ملی فوتسال ایران از سوی وحید شمسایی برای حضور در تورنمنت تایلند اعلام شد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت: تیم ملی ۶ اسفند وارد اردو می‌شود و هفتم اسفند هم تیم ملی راهی تایلند خواهد شد. ۲۶ بازیکن برای مسابقات تایلند ثبت شدند و ۱۶ بازیکن همراه تیم در این تورنمنت خواهند بود. تلاش کردیم در این جمع بازیکنان جوان و شایسته‌ای را به اردو دعوت کنیم و قطعا برای اردو‌های آتی هم همین روند ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: بر این اساس، سعید مومنی، باقر محمدی، علی رفیعی، محمدحسین درخشانی، سعید ممبینی، علی اکرمی، سالار آقاپور، محمدحسین بازیار، حسین طیبی، سعید احمدعباسی، مسلم اولادقبا، علیرضا جوان، مهدی کریمی، کیانوش شیرپور، بهروز عزیزی و مجتبی پارساپور نفرات اعزامی هستند.

وی ادامه داد: اگر برای بازیکنی از این جمع ۱۶ نفره مشکلی پیش بیاید می‌توانیم از سایر اسامی که ثبت نام کرده‌ایم، بازیکن دیگری را جایگزین کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: درب تیم ملی به روی همه بازیکنان شایسته باز است. در این جمع بازیکنان جوان بسیار زیاد دیده می‌شود و سیاست جوانگرایی و همچنین حضور بازیکنان جوان به صورت ترکیبی همچنان ادامه خواهد داشت.

شمسایی خاطرنشان کرد: هر بازیکنی آمادگی کامل را نداشته باشد در سفر به تایلند، تیم را همراهی نخواهد کرد؛ بنابراین در دوره پایان لیگ تا شروع اردوی تیم ملی، بازیکنان باید روند حرفه‌ای و آمادگی را طی کنند. جایگاه تیم ملی والاست و این پیراهن ارزش فراوانی دارد. تیم ملی برای همه کشور است و باید اندازه عقل و فهم و درک مان آن چیزی که دِین‌مان است را ادا کنیم؛ بنابراین همه بازیکنان باید در بهترین وضعیت آمادگی مهیای حضور در تیم ملی شوند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار