کد خبر: 1136739
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
فرماندار اسلامشهر:
فرماندار اسلامشهر گفت: مهمترین مشکل چهاردانگه نداشتن شهردار است و باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
بهاره عشقی صابر

حسین حبیبی که در مصلی نماز جمعه چهاردانگه سخن میگفت ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بلاتکلیفی شهرداری چهاردانگه در ۱۸ ماه گذشته باعث تاخیر در اجرا و تکمیل طرح های مختلف دولت در این شهر شده است.
وی تصریح کرد: تا امروز در زمینه انتخاب شهردار چهاردانگه هرچه نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و موثرین و نخبگان پیشنهاد دادند بدون کم و کاست تایید کردیم‌تا روند انتخاب شهردار سریعتر طی شده و بهانه ای برای شروع خدمت رسانی نباشد.
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه همه ما شهرستان را یکپارچه میبینیم و اگر کسی جز این فکر می کند ظلم‌کرده افزود: با توجه به انباشت مسائل و مشکلات در چهاردانگه رسیدگی به آنها با جدیت‌بیشتری در حال انجام‌است.
وی همچنین درباره موضوعات مطرح شده درخصوص محدوده و حریم بخش چهاردانگه گفت: در این زمینه نیز پس از شروع بکار شهردار چهاردانگه در جلساتی با حضور مسئولان ذیربط تصمیم گیری شده و گسترش محدوده فعلی شهر چهاردانگه نیز پیش بینی خواهد شد .
فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سایه پیروی و اطاعت مردم از ولایت فقیه به ثمر نشست تصریح کرد: در فتنه ترکیبی اخیر که دشمن با تمام قوا به میدان آمده و فریب خوردگان داخلی و گروههای ضدانقلاب و تجزیه طلب‌را با خود همراه کرده بود، پیروی مردم، مسئولان، خواص و نخبگان از رهنمودهای مقام معظم رهبری این‌فتنه پیچیده را خنثی کرد.
حسین‌حبیبی با بیان اینکه مردم تفکر غرب گرا که سالها کشور را عقب نگه داشت را پس زدند و دولت انقلابی را انتخاب کردند افزود: کار در دولت انقلابی دکتر رئیسی به صورت شبانه روزی در حال انجام است و توفیقات بسیاری نیز در حوزه های مختلف به دست‌آمده که باید برای مردم‌بازگو شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر