کد خبر: 1131778
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: می‌خواهیم دست پر آزادی را ترک کنیم چرا که توانایی این را داریم که تیم بزرگ پرسپولیس را تحت فشار قرار دهیم.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: مهدی تارتار پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگ و مدعی است و نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد. در این چند سال گذشته آن‌ها فوق العاده و با ثبات بودند و تغییرات کمی داشتند. هر سال تقویت شدند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

وی افزود: سرشار از انگیزه هستیم و همه می‌خواهیم حتی پرسپولیس را در آزادی تحت فشار قرار دهیم چرا که این توانایی را داریم. امسال در برابر تیم‌های مدعی بسیار خوب عمل کردیم. تمرینات خوبی را بازیکنان برگزار کردند و سعی کردیم روی نقاط صعف و قوت حریف کار کنیم. امیدوارم فردا هم روز خوب بازیکنان ما باشد و دست پر آزادی را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: صادق صادقی برای بازی فردا محروم است. از طرفی چند بازیکن از جمع ما جدا شدند و باید از زحمات آن‌ها تشکر کنم. چند بازیکن هم اضافه شدند و اگر مشکلاتشان مرتفع شود می‌توانند در بازی فردا به ما کمک کنند. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و هوادارانمان را شاد کنیم.

تیم فوتبال ذوب آهن روز جمعه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار