کد خبر: 1131777
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
مدیرعامل باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مدیران و مسئولان استانی با همدلی و حمایت همه‌جانبه از تیم بسکتبال این شهر در صدد هستند تا راه را برای قهرمانی این تیم هموار کنند و امیدواریم بتوانیم قهرمانی آسیا را به مردم خوب ایران و گرگان هدیه دهیم.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دیدار برگشت و با حضور هواداران خود موفق شد تیم الریاضی لبنان را شکست بدهد که این مساله شور و نشاط بسیاری را به مردم خوب گرگان و ایران هدیه داد که این مساله قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهرداری گرگان حامی بسکتبال استان هستند و تمام تلاش ما این است که راه موفقیت و قهرمانی این تیم را در آسیا هموار کنیم، از سویی دیگر در لیگ برتر بسکتبال هم به دنبال قهرمانی هستیم و می‌خواهیم از این عنوان به شایستگی دفاع کنیم.

شهردار گرگان در واکنش به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص اعزام و حضور هواداران گرگانی و نقش و جایگاه آنان در موفقیت‌های این تیم گفت: هواداران ما عضو موثر تیم بسکتبال شهرداری گرگان هستند و با حضور پرشور و حمایت‌های همه جانبه خود نقش مهمی در موفقیت‌های تیم دارند.

گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ادامه رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا امشب و در سالن بسکتبال آزادی تهران در حضور هواداران پرشور گرگانی موفق شدند ۷۵ بر۶۱ الریاضی لبنان را از پیش رو بردارد. تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حال حاضر صدرنشین گروه دوم است که در آن علاوه بر الریاضی لبنان، نفت عراق و الکرامه سوریه نیز حضور دارند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار