کد خبر: 1130936
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
امام جمعه موقت خرم آباد:
حجت الاسلام شمسی فر فرهنگ ایثار و شهادت را چراغ هدایت ملت ها خواند و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب و ایجاد یاس و ناامیدی بین دشمن است.

به گزارش جوان از  لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، صبح امروز)، در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سروان شهید احمد کشوری نیا، شهید مدافع امنیت، گفت: شهدا به حیات طیبه دست پیدا کرده و در نزد پروردگارشان روز می خورند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه شهید بالاترین و محبوترین سرمایه خویش را نثار راه خدا می کند، افزود: این امینت، آسایش، استقلال، آزادی و این هریتی که کشور ما در عالم پیدا کرده همه به برکت خون شهدا است.

وی به سخن امام راحل  اشاره کرد که می فرماید: شهید خورشیدی است که بر پرتو می افکند، گفت: شهادت چراغ هدایت ملت ها است.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه هر ملتی که این فرهنگ ایثار و شهادت را داشته باشد سربلند و آزاد خواهد بود، گفت: کسانی که مجاهد هستند و قدم در میدان نبرد می گذارند با جان و مال خود برای اعتلای دین خدا به میدان می آیند، خداوند به این افراد مقاومی والا و ارزشمند به خاطر این مجاهدت عطا می کند.

وی به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتی در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر این فرهنگ کمرنگ شود هرآنچه داریم از ما می گیرند اما تا زمانی که این فرهنگ زنده است، همین کشور و نظام پا برجاست و دشمنان مأیوس و ناامید می شود.

 

برچسب ها: شهدا ، ایثار ، شهادت
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار