کد خبر: 1129444
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: مجمع انتخابات بسکتبال غرب آسیا در شرایطی به میزبانی بیروت برگزار شد که جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال کشورمان به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی غرب آسیا انتخاب و معرفی شد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: محسن معزی‌فر از برگزاری مجمع انتخابات بسکتبال غرب آسیا در بیروت لبنان خبر داد و افزود: این نشست با حضور روسای فدراسیون‌های کشور‌های عضو به‌همراه نمایندگانی از کشور‌های ایران، عراق، فلسطین، سوریه، یمن، لبنان و اردن و با حضور هاگوپ خاجیریان مدیر اجرایی دفتر منطقه‌ای فیبا آسیا و اکرم هلبی نایب رییس اول فیبا آسیا برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست شاربل ریزک از لبنان بعنوان دبیرکل غرب آسیا انتخاب و در سمت خود ابقا شد. از سویی دیگر رئیس فدراسیون بسکتبال سوریه نیز بعنوان نماینده غرب آسیا در فیبا آسیا انتخاب شد.

دبیر فدراسیون بسکتبال کشورمان تصریح کرد: همچنین مقرر شد تمامی اعضای شورای مرکزی بعنوان هیات اجرایی و تصمیم گیرنده حوزه غرب آسیا در رویداد‌های مشترک منطقه‌ای به صورت فعال مشارکت و حضوری پررنگ داشته باشند. در این مجمع بر معرفی کمیته‌های تخصصی حوزه بسکتبال غرب آسیا نیز تاکید و مقرر شد پس از انتخاب اعضای این کمیته‌ها فعالیت‌های مربوطه آغاز شود.

رییس فدراسیون بسکتبال ایران عضو شورای مرکزی غرب آسیا شد

معزی‌فر به مصوبات دیگر این مجمع پرداخت و افزود: با نظر اعضای مجمع مقرر شد تمامی اعضا شورای مرکزی وظایفی را طبق اساسنامه فیبا و آئین نامه‌های بین‌المللی عهده‌دار شوند و فدراسیون بسکتبال ایران در این مسیر گام‌های موثر و مفیدی را برخواهد داشت.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار