کد خبر: 1127416
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
ناتینگهام فارست امشب در دیدار مقابل چلسی با پیراهنی به میدان رفت که نام و نشان آژانس پناهندگان سازمان ملل روی آن درج شده بود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: ناتینگهام فارست امشب در خانه خود به مصاف چلسی رفت و موفق شد حریف نامدار خود را با تساوی ۱-۱ متوقف کند. اما پیراهن فارست در این بازی مورد توجه قرار گرفته است.

ناتینگهام فارست که بعد از سال‌ها امسال به لیگ برتر صعود کرده از ابتدای فصل با پیراهنی بدون اسپانسر به میدان می‌رفت. آنها، اما امشب با پیراهنی وارد زمین شدند که نام و نشان آژانس پناهندگان سازمان ملل را بر خود داشت.

حرکت خیرخواهانه ناتینگهام به یاد گذشته بارسا
تیم شهر ناتینگهام پیش از صعود به لیگ برتر زمانی که در چمپیونشیپ حضور داشت اسپانسر تجاری داشت و با آرم BOXT بر روی پیراهنش به میدان می‌رفت. اما فارست در فصل جاری بدون اسپانسر تجاری بازی می‌کرد.

آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد نهادی است که وظیفه حمایت و کمک از پناهندگان در سراسر دنیا را به عهده دارد. پناهندگانی که از کشور‌های جنگ‌زده و بحران‌زده گریخته و به دنبال مکانی برای ادامه زندگی‌شان در آرامش هستند.

حرکت خیرخواهانه ناتینگهام به یاد گذشته بارسا
این اقدام ناتینگهام فارست با استقبال زیادی مواجه شده است. بسیاری از هواداران فوتبال با این حرکت فارست به یاد سال‌هایی افتادند که بارسلونا هم از درج نام اسپانسر‌های تجاری روی پیراهنش خودداری می‌کرد و با علامت و نام یونیسف، صندوق کودکان ملل متحد، وارد میادین فوتبال می‌شد.

منبع: ورزش 3

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار