کد خبر: 1125401
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
دبیر فدراسیون بسکتبال با اشاره به میزبانی نمایندگان کشورمان در تهران گفت: در تلاش هستیم نمایندگان ایران در سوپرلیگ غرب آسیا در حضور هواداران از رقبای خود میزبانی کنند.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: محسن معزی‌فر تاکید کرد: دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان نمایندگان ایران در سوپرلیگ غرب آسیا هستند که در بازی رفت و در دیدار‌هایی خارج از خانه به مصاف رقبای خود رفتند و باید در دور برگشت در خانه از رقبای خود پذیرایی کنند.

وی تصریح کرد: در دیدار‌های اول شهرداری گرگان به مصاف الریاضی لبنان رفت و ذوب‌آهن نیز در بیروت رو در روی دیگر نماینده لبنان صف‌آرایی کرد که با توجه به شرایط و جو میزبانی، نتیجه را واگذار کرده، اما در بازی‌هایی که میزبان هستیم باید آن را جبران کنیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال در واکنش به این سئوال که آیا میزبانی نمایندگان ایران با حضور هواداران برگزار خواهد شد یا خیر گفت: در تلاش هستیم تا این امر محقق شود، حضور و حمایت هواداران پرشور بسکتبال باعث خواهد شد از حق میزبانی خود به خوبی استفاده کرده و فشار روانی و جو مسابقه به سود نمایندگان ایران باشد.

معزی‌فر خاطر نشان کرد: پیگیر این مساله هستیم تا شرایط و فضای مناسب برای حضور هواداران در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی مهیا شود تا نمایندگان کشورمان با بهره‌مندی از شرایط و فرصت میزبانی به مصاف رقبای قدرتمند خود بروند.

گفتنی است تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در نخستین دیدار‌های خود در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا به ترتیب برابر الریاضی و بیروت لبنان با نتایج ۸۱ بر ۷۴ و ۷۳ بر ۵۶ شکست را پذیرا شدند. شهرداری گرگان هفتم دیماه میزبان الکرامه سوریه است و ذوب‌آهن نیز به مصاف الاتحاد سوریه خواهد رفت.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار