کد خبر: 1099042
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا گفت: امروز هجمه بسیار سنگین دشمنان علیه بنیان خاواده و زنان جامعه هدفمند بوده و هزینه های هنگفتی برای آن صرف می شود.

منصوره کیانی  در آیین افتتاج دوره خبرنویسی خبرنگاران نواحی سپاه عاشورا، افزود: علت اصلی و مهم تلاش دشمنان در حوزه زن و خانواده، نقش زنان و تاثیر آن در جامعه است که بر همین اساس تلاش دارند آن را متزلزل کنند.

وی توجه به مسایل دینی و تعمیق اعتقادات مذهبی را یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با هجمه های دشمنان علیه زنان جامعه دانست و بر فرهنگ سازی رسانه ها در این زمینه تاکید کرد.

کیانی هوشمندی و بصیرت بانوان خبرنگار در این حوزه را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: اگر بانوان خبرنگار اشراف به حوزه زنان در عرصه های گوناگون داشته باشند، به طور قطع با هوشیاری کامل  در این میدان نقش خود را ایفا خواهند کرد.

وی توجه به سواد رسانه ای، ارتقای سطح علمی بانوان در عرصه خبر و بازنشر آنرا بااهمیت خواند و ادامه داد:  علم و آگاهی در این عرصه موجب انعکاس درست اخبار در حوزه زنان و نقش آفرینی این قشر در جامعه خواهد بود تا از این طریق نقش واقعی زنان را که محور خانه و اجتماع هستند، منعکس شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر