کد خبر: 1095861
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تسهیل‌گری امور، ارایه خدمات سریع به مردم به ویژه روستاییان و تسهیل فرآیندها از اولویت‌های بنیاد است، گفت: در این راستا ۴۰ سامانه در بنیاد مسکن راه اندازی شده است.

فرهاد باقرپور در آیین تودیع و معارفه معاون پشتیبانی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در جمع مدیران و معاونان این بنیاد افزود: فرآیندها باید به نحوی روان سازی شود که مردم پشت در ادارات و شعب بنیاد معطل نشوند.

وی اظهار داشت: بنیاد مسکن خدمات مختلفی به مردم ارایه می دهد و ارایه این نوع خدمات به مردم به ویژه ساکنان روستاها به عنوان محروم ترین اقشار جامعه باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: استفاده به موقع از سامانه ها، اطلاعات و آمارها می تواند در تسریع و تسهیل ارایه خدمات به مردم نقش بسزایی ایفا کند.

باقرپور، نوسازی و بازسازی ماشین آلات را از دیگر اولویت های بنیاد مسکن اعلام کرد و ادامه داد:  در این راستا اقدامات لازم انجام شده و از ۲۹ تیر ماشین آلات جدید بر اساس نیازها به استان ها تحویل می شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی نیروی انسانی و برقراری عدالت نسبی در جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون از دیگر برنامه های بنیاد مسکن است، یادآوری کرد: برای جذب ۲۰۰ نیرو در بنیاد مسکن ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر در آزمون شرکت کرده بودند که این حجم از متقاضی نشان می دهد باید زمینه برای جذب نیروهای دانش آموخته از طریق آزمون در این بنیاد فراهم شود.

باقرپور گفت: برگزاری دوره های آموزشی هوشمند متناسب با نیاز آموزشی، اصلاح ساختار بنیاد مسکن، جانشین پروری، سلامت اداری و سطح بندی بنیاد مسکن استان ها از دیگر اولویت های بنیاد مسکن در دوره جدید است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات این بنیاد برای ارایه خدمات به مردم و ساکنان روستاهای استان، گفت: این بنیاد مجموعه ای است که همیشه کمک حال دولت برای رفع محرومیت ها در مناطق محروم است.

حجت الله سروری، افزود: بنیاد مسکن در مواقع بروز اتفاقات و بلایای طبیعی به عنوان اولین دستگاه خدمات رسان در مناطق حادثه دیده حضور می یابد و در سایر مواقع نیز با اجرای طرح عمرانی در مناطق شهری و روستایی از جمله طرح هادی، بازسازی و مقاوم سازی منازل روستایی و ارایه اسناد مالکیت روستایی موجب بهبود وضعیت روستاها و رفع محرومیت در این مناطق می شود.

وی با اشاره به نقش بخش خصوصی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها، یادآوری کرد: این بنیاد به عنوان یکی از متولیان ساخت و ساز در شهرها و روستاهای کشور باید از ظرفیت و توان بخش خصوصی نیز در این راستا استفاده کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر