کد خبر: 1092471
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه روزانه بیش از پنج ساعت قطعی آب در شهر اتفاق می افتد، خواستار اصلاح شبکه آبرسانی شهر شد.

ابولفضل پاشایی در جلسه بررسی مشکلات آب  شهرستان بستان آباد افزود: متاسفانه فرسوده بودن شبکه آبرسانی و نیاز به اصلاح آن یکی از عوامل مهم کمبود آب شرب در این شهر است.

وی اوج مصرف آب در تابستان در این شهر را ۱۳۰ لیتر برثانیه عنوان کرد و افزود: ۳۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب در شهر بستان آباد وجود دارد. 

وی اصلاح الگوی مصرف و مدیریت بهینه آب در بخش شرب و کشاورزی در این شهرستان را خواستار شد و افزود: متاسفانه چالش کمبود آب شرب در بیش از یک چهارم از روستاهای این شهرستان مشهود است.

پاشایی برخی از چالش های شهرستانی در حوزه آب را میراث سال های گذشته و اجرای پروژه هایی به صورت غیر کارشناسی عنوان کرد و افزود: باید آسیب های موجود در حوضه آب از تولید تا مصرف در شهرستان احصاء و نسبت به حل آنها برنامه ریزی شود.

فرماندار شهرستان بستان آباد تنها آب پایدار برای شهرستان را انتقال آب از سد کلقان عنوان کرد و افزود: امیدوارم از برکات سفر رئیس جمهور به استان  تسریع در انتقال آب سد کلقان به مناطق هدف شهرستان باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر