کد خبر: 1092297
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
یادواره شهدای بهزیستی با تجلیل از خانواده های شهدا در تبریز برگزار شد.

فرمانده سپاه عاشورا  در این برنامه با بیان اینکه ما در دوران خوبی از تاریخ قرار گرفته ایم و باید قدر این دوران را بدانیم، گفت: همانند این دوران یکی در صدر اسلام زمان پیامبر وجود داشته و یکی هم الان می باشد. 

سردار اصغر عباسقلی زاده افزود: دنیا تا حالا چنین مردم مومن، متعهد، ولایت مدار، عاشق خدمت، مجاهد فی سبیل الله  و مقاوم در مقابله با فتنه های دشمنان را ندیده است.

وی با بیان اینکه شهدا برای ما افتخار آفریدند، افزود: سخت ترین دوران، دوران هشت سال دفاع مقدس بود که شدیدترین آسیب ها به کشور وارد شد و طی آن مقابل کل دنیا و مشکلات ایستاده ایم و با عزت و افتخار زندگی کرده ایم، تا از شهیدان شرمنده نشویم. 

عباسقلی زاده بیان کرد: شهدا خون دادند تا ما این اسلام و انقلاب و وطن را نگاه داریم و پرچم حسینی را برافراشته نگه داریم. 

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: ما در جنگ تحمیلی تنها با صدام نمی‌جنگیدیم بلکه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، شوروی سابق، رژیم صهیونیستی، اردن، مصر و بسیاری از کشورهای دیگر به حمایت از صدام پرداختند، ولی ما با اتکا به خداوند، توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و اطاعت از ولایت مطلقه‌ فقیه اجازه ندادیم خدشه‌ای به نظام وارد شود. 

وی افزود: اگر در جامعه مشکلاتی وجود دارد از خودمان است؛ اسلام به ما درس بزرگی داده است که چگونه در مقابل مشکلات بایستیم، آن هم ولایت است.

عباسقلی زاده با بیان اینکه در مشکل اقتصادی و معیشتی، رهبر انقلاب از بیش از ۱۵ سال قبل دستورالعمل ها و رهنمودهایی را صادر کرده اند، افزود:  رهبر انقلاب فرموده اند که مسئولین روی پای خود بایستید و به دشمن اعتماد نکرده و تولید را افزایش دهید، اشتغال ایجاد کنید، اقتصاد مقاومتی پایدار ایجاد کنید، ولی متاسفانه مسئولین به حرف رهبری گوش ندادند.  

فرمانده سپاه عاشورا  اظهار داشت: ما با اینکه در کشورمان نفت و گاز و معادن داریم ولی بهره‌برداری مناسب نداشته و اشتغال پایدار نتوانستیم ایجاد کنیم. 

عباسقلی زاده  ادامه داد: هر کجا به حرف رهبرمان گوش داده ایم عزتمان حفظ شده است ولی هر کجا به حرفشان گوش نداده ایم دجار مشکل شده ایم.

فرمانده سپاه عاشورا  بیان کرد: ما گاها دین و انقلابمان را فدای سیاسی کاری میکنیم و این برای ما مشکل ساز است و فردا گلایه این شهدا از ما این خواهد بود که ما خون ندادیم که شما دین و انقلاب را رایگان بفروشید.

وی با بیان اینکه مشکلات در همه جا است و ما بر این مشکلات به شرط تحمل، صبر، همراهی و همفکری فائق می آییم، افزود: مسئولین ما باید فقط به رهبر انقلاب اعتماد کرده و به توصیه ها و تذکرهای ایشان که هم حکم شرعی و هم قانونی است باید گوش بدهند تا بر مشکلات فائق آیند.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی هم گفت: در این یادواره ها که امروز هم شاهد آن هستیم، مهم زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی هاست؛ امروز ما گرد هم آمده ایم تا یاد و خاطره شهدای  خانواده بزرگ بهزیستی را گرامی بداریم. 

فرگل صحاف با بیان اینکه تعداد همکاران شهید ما ۲ نفر و ۳ نفر هم از فرزندان شبانه روزی ما بودند، افزود: الان تعداد ۵۲ نفر از خانواده های شهدا همکار بهزیستی ما هستند.

وی بیان داشت: ما از شهدا درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموخته ایم و تکریم شهدا یک وظیفه همگانی است. 

صحاف ادامه داد: در طول یکسال گذشته در راستای زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب برنامه هایی از جمله تجلیل از ۲۲ جانباز دفاع مقدس، غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از مادران و خانواده های شهدا، مشارکت فعال در کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی و برگزاری میزهای خدمت در مناطق حاشیه ای و نماز جمعه را به طور مداوم داشته ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر