کد خبر: 1088826
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
تیم فوتبال پیام توس مشهد باید در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف رقیب خود برود.

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، جام آزادگان تیم فوتبال پیام باید عصر روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت، از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه امام رضا(ع) و در شرایطی که ورود هوادارانش آزاد است، باید رودرروی شهرداری بندرعباس قرار گیرد. پیامی‌ها که فصل را با بابایی آغاز کردند، با سروری ادامه دادند و حالا با عباس شریف به ایستگاه‌های آخر رسیده‌اند، در نهایت با کسب چند پیروزی ارزشمند در هفته‌های پایانی لیگ، خود را از بین کاندیداهای سقوط به موقع جدا کردند.

پیام توس مشهد، از ۲۳ مصاف قبلی خود صاحب ۶ پیروزی، ۷ تساوی و ۱۰ شکست شده و با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. شهرداری بم با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول است و سقوط ایرانجوان بوشهر با ۸ امتیاز از مدتی قبل قطعی شده‌است.

شهرداری بندرعباس، رقیب پیام در این بازی اما نیاز مبرمی به ۳ امتیاز مسابقه دارد. آنها با ۴۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و سایه به سایه چوکای ۴۷ امتیازی و صدرنشین گام برمی‌دارند. سپیدرود رشت، سرشناس‌ترین تیم این گروه بود که فصل را با حسن اشجاری آغاز کرد، اما در نیمه‌های راه این ملی‌پوش سابق فوتبال ایران را برکنار کرد و در نهایت هم با قرار گرفتن در رتبه هفتم، شانس صعود به لیگ یک را از دست داد.

گفتنی است افشین امیرآبادی به عنوان داور وسط و امید شاکری، حسن مجردی و محمد علی یعقوبی به عنوان کمک‌های وی این دیدار را قضاوت خواهندکرد. ناظر داوری این بازی هم ابوطالب طاهریان خواهدبود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار