کد خبر: 1081308
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز دشمنان با دشمنی خود نشان دادند سپاه در ماموریت های خود که پاسداری از انقلاب است، بسیار موفق بوده است.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی  در جمع پاسداران سپاه عاشورا ضمن تبریک روز پاسدار، افزود: امروز افتخار سپاهیان این است که مرید مکتب و راه و شیوه زندگی فردی و اجتماعی امام حسین(ع) هستند؛ مکتبی که متعلق به تمام عالم است.

وی اظهار داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی یک وظیفه مهم و ذاتی برای پاسداران است، چراکه این انقلاب تاکنون برای تثبت خود هزینه فراوانی داده است و باید پاسداران با همان روحیه انقلابی و جهادی نقش آفرین بوده و از دستاوردهای این انقلاب مردمی به خوبی دفاع کنند.

سرایی یادآور شد: پاسداری از انقلاب اسلامی محقق نمی شود مگر با گوش سپردن و تبعیت محض از فرامین رهبری که امروز تک تک افراد با قلم، علم و هنر خود در جامعه باید گام دوم انقلاب را پیاده سازی کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما آن گونه که باید سپاه و نقش های عملکردی آن را نمی شناسند، کارکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بسیار فراتر از تصورات و دانسته های عام عنوان کرد.

سرایی ادامه داد: سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون با حضور در صحنه های مختلف بیشترین خدمات را به انقلاب اسلامی و مردم ارائه کرده و در دفع دشمنان داخلی و منافقان کوردل خارجی، رشد علمی و پیشرفت های روزافزون انقلاب ایفای نقش کرده است.

وی گفت: امروز پاسداران در راس جهاد تبیینی باید با روشنگری های خود در بصیرت افزایی و تبیین واقعیات به مردم در مسیر خواست و اراده رهبری حرکتی چشمگیر دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر