کد خبر: 1080318
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
سرپرست اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری رویداد فرهنگی «رفیقانه» در استان خبر داد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح رفیقانه، طرحی در راستای حمایت از شکوفایی دختران ایرانی، کشف گروه‌های دوستی و تقویت رفاقت‌های سالم و توانمندسازی دختران انقلابی برای تاثیرگذاری بر همسالان خود همچنین ایجاد زمینه رشد و تعالی افراد است.

وی افزود: این طرح یکی از برنامه‌های معاونت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور است که منطبق بر الگوی سوم و در گام دوم انقلاب در یک حرکت منسجم برگزار می شود و شاهد اقدامات خلاقانه در این طرح هستیم.

سرپرست اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، گفت: پژوهش و تولید محتوا، گفتمان‌سازی، آموزش و توانمندسازی، رسانه و شفافیت بخشی و شبکه‌سازی نیروی انسانی از جمله محورهای طرح رفیقانه در آذربایجان‌شرقی است.

وی یادآور شد: این طرح در دو نوبت طی سال‌جاری اجرا شد که در نیمه نخست سال با عنوان عصر سخن برگزار شد و در نیمه دوم سال نیز با عنوان طرح طوبی درحال برگزاری است.

حسینی گفت: تاکنون بیش از ۵۰ گروه دوستی در قالب این طرح در استان تشکیل شده است و امکان ثبت‌نام با مراجعه به صفحه این پویش در شبکه‌های اجتماعی و همچنین تماس با اداره‌کل تبلیغات اسلامی و یا مراجعه حضوری مقدور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر