کد خبر: 1079671
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
استاندار لرستان مطرح کرد؛
زیویار، با اشاه به وضعیت قرمز کرونایی در استان و افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میرها، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کنونی دو برابر شده است.

به گزارش جوان از لرستان، «فرهاد زیویار»، امروز(30بهمن)، در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بجز شهرستان رومشکان دیگر شهرستان های استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داند.

استاندار لرستان به افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر کرونایی در لرستان، افزود:  رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک در شرایط کنونی از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون عمومی در راستای افزایش سطح ایمنی در جامعه و کنترل شرایط کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است.

زیویار به گزاراشات دریافتی در زمینه واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ۸۸/۳ دوز اول، ۷۷/۶ دوز دوم و ۲۹/۷ دوز سوم واکسن در استان تزریق شده است. 

وی به پیش رو بودن ایام عید و شلوغی بازار اشاره و بیان کرد: در مقطع کنونی توجه به قشر کسبه و لزوم دایر بودن کسب و کارها از مسائلی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه آموزش ها به علت افزایش بیماری کرونا مجازی شده است و کیفیت آموزش ها باید مورد توجه قرار گیرد، اظهارکرد: در صورت بهبود شرایط در هفته های آینده آموزش حضوری خواهد شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار