کد خبر: 1079408
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
معاون استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی دولت مردمی، انقلابی، جهادی، پای کار و ولایی است، گفت: اصلی‌ترین هدف این دولت خدمت بی‌منت به مردم است.

تراب محمدی  در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل ناعدالتی های رژیم گذشته است؛ افزود: اگر دولت های گذشته در مسیر ولایت حرکت می کردند، آسیب هایی را که در هشت سال گذشته به کشور تحمیل شد، شاهد نبودیم.

وی اظهار کرد: شهرستان بناب بعد از مرکز استان یکی از شهرهای استراتژیک در بخش صنعت بوده و صادرات این شهر در مقایسه با برخی استان ها از رشد قابل توجهی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت احداث فرودگاه در جنوب استان خاطرنشان کرد: احداث فرودگاه در جنوب استان یکی از نیازهای اساسی بوده که زمینه های لازم برای سرمایه گذاران و صادرکنندگان را فراهم می کند.

محمدی با اشاره به ظرفیت های موجود شهرستان بناب از فرماندار جدید خواست در کنار توسعه صنعت در راستای توسعه صنعت گردشگری شهرستان نیز اهتمام لازم را داشته باشد.

وی همچنین از کلیه متولیان دستگاه های اجرایی خواست میز خدمت را در تمامی روستاها برگزار کنند.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهرستان بناب پیشرفت های قابل توجهی داشته و عامل اصلی پیشرفت و موفقیت آن وحدت، انسجام و همدلی بین مسئولین و مردم بوده است.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی بومی بودن فرماندار شهرستان بناب را امری مهم عنوان کرد و افزود: از بابت این موضوع بسیار خرسندیم که رضا لعلی فرماندار جدید اهل بناب است و با مشکلات آشناست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۶۸ که فرمانداری بناب تأسیس شد، آن موقع صنعت کم و بیش در بناب فعالیت داشت و امروز شهرستان بناب از نظر تولید، صادرات، دانشگاه، کشاورزی و حوزه علمیه و سایر بخش ها پیشرفت قابل توجهی داشته است که همه این موفقیت ها در سایه وحدت، همدلی و انسجام بین مردم و مسئولین به دست آمده است.

باقری بنابی در ادامه توسعه جنوب استان آذربایجان شرقی را بدون احداث فرودگاه امری اجتناب ناپذیر و ناممکن عنوان کرد و افزود: توسعه در جنوب استان به دلیل نبود فرودگاه راکد مانده است و اگر می خواهیم جنوب استان توسعه یابد، باید در راستای تکمیل فرودگاه برای جنوب استان تسریع شود.

وی اعلام کرد: مطالعات احداث فرودگاه انجام شده و در بودجه سال آینده نیز پیش بینی شده است.

در این آئین رضا لعلی توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی به عنوان فرماندار شهرستان بناب معرفی و از خدمات شهریار فتحی قدردانی شد.

رضا لعلی فرماندار جدید بناب از سوم تیرماه سال ۱۳۹۹ به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان مشغول خدمت بود.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب واقع در ۱۱۰ کیلومتری مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان از سال ۱۳۶۸ به فرمانداری ارتقاء یافته و تاکنون ۱۱ فرماندار نمایندگی دولت در این شهرستان را تجربه کرده اند و رضا لعلی دوازدهمین فرماندار شهرستان بناب معرفی شده و عنوان اولین فرماندار بومی شهرستان بناب نیز متعلق به وی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر