کد خبر: 1079122
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
فرماندار میانه:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به اینکه عدم اجرای قوانین مصوب در خصوص خانواده و فرزندان شهدا و ایثارگران در شهرستان قابل قبول نیست و سبب متضرر شدن آنها می شود، بر لزوم اجرای آنها از سوی بنیاد شهید تاکید کرد.

مسعود سعادتی در نشستی با فرزندان شهدا که کارمند ادارات مختلف در شهرستان هستند، تاکید کرد: خدمات قانونی ارائه نشده از سوی بنیاد شهید بررسی و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت تا رفع شود.

وی خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه حاکمیت عنوان کرد و افزود: ما مسوولین نیز وظیفه داریم در قالب ظرفیت های قانونی به حمایت معنوی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران پرداخته و به آنها رسیدگی کنیم.

سعادتی بر لزوم تقویت ظرفیت های قانونی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت فرزندان شهدا که اکثرا دارای توانمندی و سطح سواد بالا هستند در ادارات و نهادهای شهرستان بهره ببریم.

وی تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگران را وظیفه و حقی بر گردن مسوولین خواند و لزوم پیگیری در جهت تحقق این امر را خواستار شد.

فرماندار ویژه میانه در ادامه فرزند شهید بودن را علی رغم سختی ها و حسرت بی پدری، عنایت بزرگی از جانب خداوند بیان کرد و گفت: شما فرزندان انسانهایی هستید که خداوند آنها را گلچین کرده است؛ پس باید با مراقبت از راه پدران شهید خود و حفظ حرمت و جایگاه آنها الگوی خوبی در محیط زندگی و کاری برای نوجوانان و جوانان جامعه بوده و با دیدن شما یاد شهدا همواره زنده شود.

سعادتی در پایان گفت: پنج نفر به نمایندگی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران مسائل و مشکلات موجود را احصا و به فرمانداری ارائه دهند و مطمئن باشند که بنده شخصا پیگیر رفع این موارد خواهم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر