کد خبر: 1079032
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
گلایه استاندار آذربایجان‌شرقی از جلسات متعدد و نتایج اندک
استاندار آذربایجان‌شرقی از برگزاری جلسات متعدد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با وجود طرح موضوعات گسترده به نتایج اندکی می‌انجامد انتقاد کرد.

عابدین خرم در هشتادویکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: در ۱۱ ماه جاری هفت جلسه شورا در اتاق تبریز برگزار شده اما مصوبات این جلسات نتایج شاخص و قابل ارائه‌ای به تهران نداشته است.

وی افزود: مسوولان و مدیران کل مرتبط با موضوعات و مصوبات جلسات باید پیگیر جدی ماجرا باشند و اگر نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود علت آن باید ریشه یابی و رفع شود.

خرم تصریح کرد: این همه بحث و گفتگو و تبادل نظر با صرف وقت و هزینه انجام می شود که مشکلات حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان حل شود اگر نمی شود باید چاره ای بیندیشیم که ما اینقدر وقت برای تلف کردن نداریم. 

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: لازم است یک جلسه اختصاصی برای مرور کلیه مصوبات جلسات شورای گفت و گو و نتایج حاصله برگزار کنیم تا مراحل انجام کار و پیگیری‌های انجام گرفته گزارش و بررسی شود. 

وی تاکید کرد: جلسات باید در جهت رفع موانع و مشکلات اقتصادی استان برگزار شود نه برای رفع تکلیف!

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: نباید موضوعات متعدد در جلسات مطرح شود و بدون نتیجه باقی بماند بلکه لازم است در هر جلسه حداکثر دو موضوع طرح و با جدیت پیگیری شود.

محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز  در این نشست اذعان داشت: جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان تاکنون ۴۷ مصوبه در بعد ملی و ۶۳ مصوبه استانی داشته و اینکه گفته می شود بدون دستاورد ویژه ای بوده چندان منطقی و منصفانه نیست.

وی توضیح داد: اصلی ترین خواسته ها و مصوبات متوجه تهران بوده و از اختیار استان خارج است و به همین دلیل نتایج مورد انتظار حاصل نمی شود و بسیاری از مباحثی که بعد استانی دارد با جدیت پیگیری می‌شود و به نتیجه نیز می رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر