کد خبر: 1078022
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
فرمانده سپاه عاشورا گفت: اصحاب رسانه و رسانه ها در خط مقدم حفظ و حراست از مرزهای دینی عقیدتی و فرهنگی کشور قرار دارند و در واقع فرمانده و رزمنده این میدان هستند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده  در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در تبریز، اظهار کرد: رسانه های دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند با شبهه افکنی نسبت به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ابهام آفرینی کنند که تاکنون این حربه بی اثر شده و فعالان و اصحاب رسانه رودرروی این جنگ نرم قرار دارند.
وی افزود: دشمنان انقلاب با جنگ رسانه‌ای تلاش می‌کنند با ایجاد استحاله فرهنگی به باورها و اعتقادات مردم حمله کنند و به این طریق به دنبال یارگیری هستند اما نه فقط موفق نشدند بلکه مردم همچنان پایبند انقلاب و علقه های انقلابی خود هستند.
سردار عباسقلیزاده همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت حفظ و حراست از فرهنگ کشور گفت: رهبری از سال ۱۳۷۲ تاکنون با ذکر مفاهیم و رهنمودها در خصوص فرهنگ در قالب هجمه فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی هشدارهای لازم را در خصوص مقابله با فرهنگ مهاجم استکباری دادند که در این خصوص فعالین رسانه به عنوان افسران جنگ نرم باید در مقابل دشمنان مقابله مناسب را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب به جبهه جنگ نرم امید بسته تا با پیروزی و غلبه به اعتقادات مردم بتوانند به صفوف انقلاب نفوذ کنند که البته با هوشیاری مردم و رسانه ها موفق نشدند.

وی اظهار کرد: جهاد بر اساس فرمایش خداوند متعال دارای مراحل جهاد اصغر، جهاد اکبر، جهاد با نفس و جهاد کبیر است که از پیروزی انقلاب تاکنون در بیشتر این جبهه ها سربلند بیرون آمده ایم و بیشتر این مراحل را گذرانده ایم و تا پیروزی کامل با وعده الهی راهی نمانده است.

وی اضافه کرد: امروز اگر تمام کشورهای دنیا را بررسی کنید هیچ کشوری مانند ایران مورد هجمه و تهدید نیست، ناامید کردن، تحریف واقعیت و حقایق انقلاب، شبهه و اختلاف افکنی، بزک کردن دوران منحوس پهلوی از جمله اقدامات آنها است.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: در دوران دفاع مقدس نیز کل دنیای شرق و غرب مانند ناتو، سنتو، کشورهای غرب و شرق و حاشیه نشین خلیج فارس در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کرده بودند که اکنون این هجمه‌ها از آن دوران نیز شدیدتر است. 

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس که تمام دنیا مقابل ایران بود دوران جهاد اصغر بوده و اکنون با هجمه های که با جنگ نرم دشمن آغاز کرده در دوران جهاد اکبر که مقوم شیطان است به سر می بریم و آمریکا به عنوان شیطان بزرگ همچنان سردمدار است و باورها اعتقادات و ارزش های ما را مورد هجمه قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه عبرت پذیری از تاریخ اسلام و بشریت به خصوص عاشورا، تاریخ اسلام و تاریخ انبیا موجب شده است تا فتنه های دشمن دفع شود، تاکید کرد: دشمنان انقلاب مقابل ما صف آرایی کردند و با ایجاد شبهه افکنی، اختلاف افکنی و تفرقه افکنی به دنبال شکستن صفوف انقلاب هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر