کد خبر: 1074330
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه هدف دشمن از فتنه ۸۸، آغشته کردن حق و باطل و غبارآلودکردن فضای جامعه بود تا حقیقت دیده نشود، گفت: بصیرت مردم مانع این حرکت شد و این حیله را خنثی کرد.

سردار اصغر عباسقلی زاده در جمع مردم شهر کردکندی بستان آباد با اشاره به حوادث تلخ بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) در صدر اسلام گفت: همه اتفاقات تلخ صدر اسلام به جهت نبود بصیرت در بین مسلمانان بود.

وی با بیان اینکه امروز هم دشمنان با ابزار شایعه و تهدید سعی می کنند مردم را نسبت به آینده کشور ناامید و دلسرد کنند، ادامه داد: دشمنان مشکلات اقتصادی را که همه قبول دارند و برای رفع آنها نیز تلاش می کنند وسیله و ابزار حیله های خود قرار داده اند اما همراهی و همدلی مردم و مسئولان و تکیه بر توانایی داخلی به طور قطع این مسیر را نیز به روی دشمنان خواهد بست.

فرمانده سپاه عاشورا وظیفه اصلی ولی فقیه را حفظ جامعه اسلامی از نیرنگ و خدعه ظالمین برشمرد و گفت: امروز به وضوح می بینیم که عزت و اقتدار ملت ایران در برابر زورگویان و داعشیان ناشی از تمسک به ولی فقیه و حرکت بر محور ولایت است.

وی  فتنه دشمنان را تمام نشدنی خواند و گفت: فتنه دشمنان در تمام طول تاریخ بوده و خواهد بود و مسلمانان همیشه باید بصیرت خود را حفظ کنند تا بتوانند از فتنه های دشمنان در امان بمانند.

وی تاکید کرد: شکست های اخیر جبهه استگبار در عرصه های مختلف نشان داد که قدرت واقعی دست خدا و در جبهه حق است و هرگروهی که با خدا و در جبهه حق باشد پیروز خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به شخصیت ممتاز سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود و بزرگترین شاخصه ای که عزت او را ابدی کرد، اطاعت محض از ولایت و همت والای او در دفاع از حریم اهل بیت (ع) بود.

فرمانده سپاه عاشورا: شهادت را نتیجه تلاشهای شبانه روزی و رشادت های شهید سلیمانی برای دفاع از شرافت مسلمانان و حرمین شریف اهل بیت علیهم السلام عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر