کد خبر: 1073674
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه بر ایجاد میدان تره بار محلی در تاکید کرد و افزود: این مرکز باید در چارچوب رعایت حقوق اصناف و منافع عامه مردم، راه اندازی شود.

مسعود سعادتی  در جلسه ستاد تنظیم بازار میانه اضافه کرد: اختلاف قیمت با توجه به اینکه میانه قطب تولید میوه و تره بار به شمار می رود قابل قبول نبوده و ایجاد میدان تره بار محلی می تواند جلوی این اختلاف قیمت های چشمگیر را بگیرد که شهرداری باید در قالب مصوبه نسبت به راه اندازی این مرکز اقدام کند.

وی در خصوص کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار میانه بر ضرورت پیگیری از سوی اداره تعزیرات برای تشکیل جلسه و جدیت در انجام امور از سوی کمیته به ویژه در سه ماه آتی تاکید کرد.

سعادتی در خصوص سامانه مربوط به کالاهای اساسی با توجه به تذکر رییس جمهور پس از نتایج گزارش های موجود؛ نوع قیمت گذاری ها و تنظیم بازار را نیازمند دقت و توجه بیشتر عنوان و تاکید کرد: نباید هیچ کدام از سامانه ها ابزار تبلیغات و تامین منافع فردی خاص باشد و باید از این کار پرهیز شود.

فرماندار میانه با اشاره به اینکه دستگاههای نظارتی مانند اداره صمت و تعزیرات، مسئول کنترل کالاهای ابلاغ شده از سوی دولت هستند، افزود: در ارتباط با بخش خصوصی، این دستگاهها فقط باید کمک و دقت کنند تا کالاها و اجناس با قیمت عادلانه به دست مردم برسد.

سعادتی در ادامه بر صدور مجوزها و واگذاری هرگونه امتیازات و فرصت ها به صورت قانونی و عادلانه به مردم از سوی ادارات مربوطه تاکید کرد و ادامه داد: در مورد سوء استفاده از شخصیت حقوقی هیچکدام از مسئولین ادارات چشم پوشی نکرده و بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

فرماندار میانه در خصوص رفع مشکلات مرغداریها برای خرید از شهرستانهای دیگر؛ گفت: صورت جلسه ای مستقل برای ارائه از طریق فرمانداری به عنوان پیشنهاد و خواسته به ستاد تنظیم بازار استان و اتحادیه مرغداران جهت جلوگیری از متضرر شدن مرغداران و مردم تهیه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر