کد خبر: 1073043
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
فرماندار:
فرماندار شهرستان هشترود گفت: در دیدار با دکتر نقی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز قول خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان گرفته شد و امیدواریم تا چند ماه آینده این دستگاه نصب و راه‌اندازی شود.

امین امینیان  اظهار داشت: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه مردم شهرستان مجبور به رفتن به دیگر شهرستان ها نخواهند شد.

وی افزود: همچنین ارتقای تجهیزات بیمارستان از جمله دستگاه جدید و بروز سونوگرافی و تجهیزات بروز آزمایشگاهی هم در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار هشترود در ادامه از جذب متخصصان داخلی ، جراحی ، زنان و بیهوشی خبر داد و اضافه کرد: متاسفانه با وجود آمبولانس در این بیمارستان با مشکل راننده مواجه بودیم که این مشکل هم با بکارگیری راننده آمبولانس تا یکماه آینده حل خواهد شد.

امینیان ادامه داد: درمانگاه خورجستان هم با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تامین مالی شد و تا آخر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

وی بیان کرد: با قول رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز استحکام سازی بیمارستان امام حسین(ع) هشترود و ارتقای درجه این بیمارستان جهت قرار گرفتن در کنار آزاد راه پیامبر اعظم(ص) ، جاده قدیم تبریز تهران و جاده ترانزیت هشترود - مراغه در دستور کار قرار گرفت.

وی احداث مرکز درمان بستر در شهر نظرکهریزی و کنار آزاد راه هشترود مراغه را ضروری دانست و خواستار احداث این درمان بستر از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر