کد خبر: 1067418
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
امام جمعه مهدیشهر:
امام جمعه مهدیشهر گفت: رفع نیاز عشایر این شهرستان به عنوان قطب دامپروری در زمینه‌های تامین آب و نهاده و زیرساخت‌های بهداشتی به منظور نقش‌آفرینی در تولید و اقتصاد کشور و تحقق شعار سال در «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» مورد توجه قرار گیرد.
بتول عامری

حجت الاسلام و المسلمین سید "محمد بارانی" ابراز داشت: از رییس جمهور محترم انتظار داریم در سفر به استان سمنان رفع نیاز مردم عشایرنشین منطقه مهدیشهر را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه مهدیشهر تصریح کرد: کم آبی از مهمترین مشکلات قطب دامپروری استان سمنان در مهدیشهر به شمار می‌رود و امید است دستور تداوم و تسریع در تکمیل سد فینسک برای تامین آب سه شهر شهمیرزاد، مهدیشهر و سمنان از برکات سفر رئیس جمهوری به استان سمنان باشد.

وی ادامه داد: توزیع نامناسب و گرانی نهاده دامی عشایر شهرستان مهدیشهر را به ورطه ورشکستگی کشانده است و انتظار می‌رود با تدابیر و تمهیدات هوشمندانه آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مشکلات منطقه عشایرنشین استان سمنان رفع شود.

امام جمعه مهدیشهر اظهار داشت: تامین اعتبار و تخصیص تسهیلات و رفع مشکل در تامین نهاده دامی می‌تواند در حل مشکلات دامپروارن مهدیشهری گره گشا باشد.

وی افزود: ضعف در تامین تجهیزات تنها بیمارستان مهدیشهر از دیگر مشکلات این شهرستان است که دستور تجهیز این بیمارستان از انتظارات مردم مهدیشهر از آیت الله رئیسی رئیس جمهوری در سفر به استان سمنان است.

بارانی خاطرنشان کرد: تکمیل و تجهیز پژوهشکده رویان، به عنوان تنها مرکز درمان ناباروری استان سمنان پس از یک دهه وقفه در راه‌اندازی، از دیگر مطالبه‌های مردم مهدیشهر و استان در نهمین سفر استانی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری است.

امام جمعه مهدیشهر گفت: رسیدگی به مطالبه‌های مردمی، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های روی زمین مانده از دیگر انتظارات از رئیس جمهوری در سفر به استان سمنان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار